Rate Rate

صبحانه با عشق

معرفي ايده براي فعاليت در اينستاگرام

معرفي ايده براي فعاليت در اينستاگرام

ايده شماره 1: محصولات و خدمات خود را در اينستاگرام بفروشيد

فروش خدمات و كالا يكي از رايج ترين راه هاي كسب درآمد نه تنها از طريق اينستاگرام، بلكه به طور كلي از طريق انواع شبكه هاي اجتماعي است. به عنوان يك قاعده، كاربر يك حساب شخصي ايجاد نمي كند، بلكه صفحه اي از فروشگاه خود را ايجاد مي كند. البته نمي توان فقط پست هاي خسته كننده اي در مورد ورود مجموعه جديد كيف ها يا فروش ست هاي اتاق خواب گذاشت. فعاليت مناسب و حرفه اي تر را با استفاده از خدمات irpanel  تجربه كنيد.

محتوا بايد جالب، جذاب، جذاب باشد. وبلاگ نويس بايد ياد بگيرد كه چگونه محصول خود را به درستي ارائه كند و خلاق باشد. ذكر قيمت الزامي است تا خريدار بالقوه بلافاصله متوجه شود كه در يك فروشگاه واقعي اينستاگرام است. محبوب ترين حوزه هاي اينستاگرام عبارتند از:

  • بلاگري
  • لوازم آرايشي
  • حيوانات
  • گياهان
  • كالاهاي خانگي
  • آموزشي
  • محصولات دست ساز
  • گردشگري
  • مجموعه هاي هديه و كيك، ميوه هاي عجيب و غريب.

مثلا شما زبان انگليسي تدريس مي كنيد. براي جذب يك دوره از دانش آموزان، شما بايد نشريات جالبي را نه تنها براي خود كشور منتشر كنيد، كه چشم اندازهاي روشني را باز مي كند، بلكه نكاتي براي يادگيري زبان، راه هاي جالب براي تسلط بر الفباي پيچيده انگليسي نيز دارد. هنگامي كه يك مربي تناسب اندام مي خواهد مشتريان را به كلاس هاي خود جذب كند، بايد برنامه خود را با پست هاي ورزشي و روش هاي اصلي كاهش وزن كم كند.

  • در اينستاگرام، مشتركين بيشتر جذب تصاوير مي شوند: روشن، زيبا، غير معمول. به انتخاب مواد تبليغاتي توجه ويژه اي داشته باشيد.
  • متن نيز مهم است. اگر وظيفه تصوير جلب توجه شخصي است، پس توضيحات محصول بايد او را در تصميم گيري براي خريد تقويت كند.
  • هنگام پردازش عكس ها، از فيلترهاي ويژه اي كه در اينستاگرام موجود است استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد كه اين سرويس هنوز به عنوان يك پلت فرم اشتراك گذاري عكس قرار دارد، بنابراين جعبه ابزار آن همه چيز مورد نياز شما را دارد.
  • با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. مطمئن شويد كه به تمام سوالات كاربران در مورد ويژگي هاي محصول يا ويژگي هاي خدمات پاسخ دهيد.
  • عكس هاي شخصي را به حساب تجاري خود اضافه نكنيد. ياد بگيريد تبليغات برند را از حريم خصوصي خود جدا كنيد. بعيد است كه مصرف كنندگان آن را دوست داشته باشند اگر فيد خبري شامل تصاوير سه فرزند شما كه با خمير شكلات آغشته شده اند در ميان عكس هاي زيباي جواهرات دست ساز باشد. اين براي يك آلبوم عكس خانوادگي عالي است و باعث لبخند خانواده شما مي شود، اما مشتركيني كه به كسب و كار شما علاقه مند هستند به آن نيازي ندارند.
  • معيار را در تعداد انتشارات رعايت كنيد. شروع به ارسال هرزنامه نكنيد.
  • به طور مداوم مخاطبان هدف خود را گسترش دهيد.

ايده شماره 2: فروش تبليغات در پيج

تبليغات نه تنها موتوري براي تجارت است، بلكه ابزاري عالي براي كسب درآمد در شبكه هاي اجتماعي است. اصل كار بسيار ساده است. ابتدا كاربر با تبليغ كننده مذاكره مي كند. او سپس مطالب تبليغاتي يا خلاقيت هاي سفارش داده شده را دريافت مي كند، خودش يك ويديو مي گيرد يا يك مقاله تبليغاتي مي نويسد. سپس محتوا بر اساس برنامه زماني مصوب يا به درخواست كاربر در صفحه منتشر مي شود.

ايده شماره 3: فروش عكس در اينستاگرام

فقط عكاسان و طراحان گرافيك حرفه اي مجاز هستند كه مهارت كار در برنامه هاي خاص را داشته باشند. اگر واقعاً اين گزينه را دوست داريد، ابتدا بايد آموزش را طي كنيد كه بيش از يك ماه طول مي كشد. اين حرفه اي نيست كه بتوان در عرض چند هفته ياد گرفت.

  • عكاسان چه چيزي مي توانند در اينستاگرام بفروشند؟ آواتارهاي انحصاري، كارتون، لوگو، عكس و تصوير ساده، پرتره (معمولي و متحرك)، طراحي. چه كسي به اين محصولات نياز دارد؟ مديران محتوا، مديران حساب‌هاي تجاري و كاربران عادي كه مي‌خواهند محتواي منحصربه‌فردي براي تبليغ صفحه خود يا افزايش علاقه مخاطبان به دست آورند.

متاسفانه حتي يك درآمد تقريبي را نمي توان به طور خاص براي اين روش سود محاسبه كرد. عوامل بسيار زيادي بر اين امر تأثير مي گذارد. در ميان آنها، شايد مهمترين آنها سطح حرفه اي بودن خود عكاس باشد.

ايده شماره 4: انجام مشاوره بازاريابي

شما مي توانيد به عنوان يك مدير تبليغاتي هم در شركت و هم "براي خودتان" كار كنيد. در مورد دوم، تبليغ حساب هاي ديگران معمولاً يك سرويس مورد توجه است. شركت هايي هستند كه در تبليغات تخصص دارند. سازمان هايي كه مديران ارتقاء را در كاركنان خود ندارند به آنها مراجعه مي كنند. در عرض چند ماه مي توانيد به اين حرفه مسلط شويد.

براي اينكه كسب و كار شما موفق باشد و كسب و كار شما رونق بگيرد، بايد تعدادي از قوانين را دنبال كنيد:

  • با نكات رايگان شروع كنيد. اين يك راه عالي براي جذب مشتريان جديد و بهبود مهارت هاي شما در عمل است. ابتدا بايد براي شهرت خود تلاش كنيد و سپس براي شما كار خواهد كرد.
  • از پلتفرم هاي ويژه براي تجزيه و تحليل محبوبيت حساب خود و نمايش آمار استفاده كنيد كه به شما كمك مي كند استراتژي تبليغات خود را به درستي تنظيم كنيد.
  • فراموش نكنيد كه بهترين كار خود را به مشتريان بالقوه نشان دهيد. براي اين كار بايد يك نمونه كار حرفه اي ايجاد كنيد.
  • به طور منظم درگير شويد و مخاطبان خود را افزايش دهيد.
  • فرآيند تبليغات را با استفاده از ابزارهاي تبليغاتي ويژه بهينه كنيد.
  • به طور مداوم مهارت هاي خود را بهبود بخشيد.

ايده شماره 5: فروش اكانت اينستاگرام

در اينستاگرام مي توانيد اكانت هاي صفر و تبليغاتي را بفروشيد. دومي البته تقاضاي زيادي دارد و چندين برابر گرانتر است. هر چه تعداد مشتركين، پست ها، نظرات و لايك هاي بيشتري داشته باشيد، پول بيشتري مي توانيد براي معامله دريافت كنيد.

چرا مردم به چنين صفحاتي نياز دارند؟ حساب هاي تبليغاتي براي فروش ترافيك استفاده مي شود. به عنوان مثال، شما فعالانه صفحه شخصي خود را تبليغ كرديد و مخاطبان زن زيادي را جمع آوري كرديد. اين حساب را مي‌توان توسط هر وب‌مستري كه با تبليغ‌كنندگاني كه محصولات زنانه ارائه مي‌دهند كار مي‌كند، خريداري كرد. همچنين ممكن است براي مصرف كننده معمولي كه به عنوان مثال مي خواهد فروشگاه لوازم آرايش آنلاين خود را راه اندازي كند و نياز به يك حساب تجاري با مخاطبان دارد، جالب باشد.

حساب هاي صفر براي مقاصد ديگر استفاده مي شود. آنها را مي توان در بسته بندي با قيمت مناسب فروخت. از اين صفحات براي كلاهبرداري از لايك ها، نظرات و اشتراك هاي حساب هاي تبليغاتي استفاده مي شود. مالكان برنامه هاي خاصي را نصب مي كنند كه به شما امكان مي دهد تمام ربات ها را در "يك پنجره" مديريت كنيد.

 

اشتباهات معمولي كسب و كار در اينستاگرام و نحوه جلوگيري از آنها

همه نمي توانند شروعي تيز داشته باشند. بسياري آموزش ها و دوره ها را ارائه مي دهند، اما به دلايلي افراد در آنها ثبت نام نمي كنند. سه اشتباه اصلي وجود دارد كه بايد از آنها اجتناب كرد:

  • در انجام تبليغات كوتاهي نكنيد.
  • عدم تفاهم بين شما و مخاطبان هدف. اگر دانش زيادي داريد، اما مطلقاً نمي دانيد چگونه توضيح دهيد، دوره هاي شما خسته كننده است و بيشتر شبيه سخنراني هاي يك استاد قديمي در مؤسسه است كه به طور دوره اي با مخاطبان به خواب مي رود، پس بايد تاكتيك ها را تغيير دهيد.
  • محصول شما قديمي است. دوره هاي شما به سادگي براي كسي جالب نيست. شايد تخصص شما مربوط به گذشته باشد يا حرفه جديدي به وجود آمده است كه جايگزين حرفه شما شده است.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11186606

https://independent.academia.edu/MelbaLuna410

http://edu.fudanedu.uk/user/orlapotts1/

http://fudanedu.uk/user/orlapotts1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/orlapotts1/

http://ict-edu.uk/user/orlapotts1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=777d524a-e23d-4556-b924-c442877370bf

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=https://mrfallower.ir

http://entrance-exam.net/forum/members/orlapotts1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:OrlaPotts1

https://www.pubpub.org/user/orla-potts

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:OrlaPotts1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://mrfallower.ir

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/5/4  ساعت: ۱۹ توسط:sobhanehbaeshgh :

Music Promotion Services Marketing

Music Promotion Services Marketing

Cheapest Spotify plays premium

Is Spotify the best platform for those people who are looking for their favorite music and has lots of services for all kinds of people even artists and normal people.

Cheapest Spotify plays are a choice for those artists who cannot afford so much money but for this reason they can do it. The definition of Spotify plays is related to all tracks that you're released and they have been hurt by so many people who can be your future fans.

There is one website that can give lots of services in the field of Spotify promotion services but you need to first make understandable things for yourself. The name of the website is black white promotion services. This website can offer so many services in the field of everything like Instagram YouTube and Spotify and stuff like that. If you are a new artist and you are reading this brief information you need to focus on the goals that you have in your mind, please on the artistic life that you made for yourself. As you may probably know Spotify plays can help you to be seen by so many people.

 

For the new artist cheapest Spotify plays can be a good and appropriate choice for themselves to improve their artistic life. Artists like Jay Z and Beyonce starting a journey like this. But you need to focus on the other services that you can get from back white promotion. All the people can be an artist but the exceptional people can be real artists. So they do not lose any opportunity and they try to make great things for themselves, especially in the office of life.

The cheapest black white promotion has a range of variable prices the prices here is it starts from $10 to $1,000 but you have to know that all the prices that exist on the cheapest Spotify play in black white promotion have to discount. All the choices of a Spotify please can give you more than 1000 plays or the structure that you mate for yourself especially for artistic like so they can give you everything based on the goals that you made for yourself.

All the choices of Spotify play that exist on black white promotion can be in a high-quality version.

In conclusion, the cheapest Spotify plays can allow you to have a real-life this apply for yourself so if you want to know more about the cheapest Spotify plays premium you need to go through black white promotion website to figure out what is the best things for you.

 

Buy Beatport Downloads

the Beatport is the best place for people especially the artist who wants to be at the top place, there is a website which would be called the black-white promotion. In black white promotion, you will get to Buy beat port downloads. It means that if you have tracks. You can have so many people who are going to be your fans. And they also download your tracks so many times, this is one of the assets that you will need for yourself. The main part of Buying Beat port download is related to the choices that you can get on the Black white promotion website.

 

The main goal of Beatport is to placed you on top list of so many songs but the website which is Black white promotion can help you to move further against all of your competitors. Your competitors also can be new and other famous artist like Beyonce, if you want to know what are the main features of Beatport download, you can access to Black white promotion services. So this would main a real opportunity for yourself. Actually this would help you to be on top list on beat port strategies.

 

 

 

What is the Beatport

The Beatport online streaming service, which has long been promoting and attracting fans, is now available to DJs for the first time through the DJ Pioneer app. This service is available through the latest version of the Pioneer We DJ iPhone application with the free download, but the غير مجاز مي باشدt of this service is paid by paying a Beatport LINK subscription. And will soon be available for Rekordbox DJ software. Which provides DJs with access to the tracks offline without the need for the Internet.

Also, this would be a great explanation for those people who wants to have Beat port downloads so in Black white promotion you can have a source of the help of promotion for yourself. However, there is now access to millions of songs, going to different styles and searching. Cracks are loaded on the decks with the We DJ app almost too soon, and crack analysis is done in the background,

How can we access to Beatport downloads

Buying beat port download is related to some websites that are offering the services in this field like black white promotion. So if you are a DJ, you can have the main features of download on Beatport.

Conclusion

In this article we discussed about Buying Beatport download so if you want to access to this options please go to black white promotion.

https://cutt.ly/jKNFmSK

  https://mub.me/HbFO

https://llk.dk/dr4y87

 

https://www.intensedebate.com/people/KayBush3d

https://www.authorstream.com/KayBush3/

https://www.f6s.com/kay-bush

https://letterboxd.com/KayBush3/

https://devpost.com/kaybush3

https://www.openlearning.com/u/kaybush-rdu6yh/

https://www.bitsdujour.com/profiles/dLQcic

https://www.zillow.com/profile/KayBush3

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/212954.page

https://qiita.com/KayBush3

 

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/5/1  ساعت: ۰۹ توسط:sobhanehbaeshgh :

چگونه تلويزيون ال جي را با خاموش و روشن كردن تعمير كنيم؟

چگونه تلويزيون ال جي را با خاموش و روشن كردن تعمير كنيم؟

دليل خاموش كردن تلويزيون ال جي در اين مقاله بررسي و پاسخ داده خواهد شد. در طول سال ها شاهد برخي نقاط ضعف در طراحي و توليد تي وي هاي ال جي بوده ايم. خاموش كردن تلويزيون ال جي را مي توان ابتدا روشن كردن تلويزيون و خاموش كردن دوباره آن پس از نمايش لوگوي ال جي ديد. در اين حالت اصطلاح تعمير تلويزيون راه اندازي مجدد ناميده مي شود.

دليل خاموش كردن تلويزيون و راه حل آن

دليل خاموش كردن تلويزيون ال جي و راه حل آن در اين بخش مورد بحث قرار گرفته است. راه حل براي جلوگيري از اين مشكلات اين است كه بررسي كنيم كه تلويزيون ابتدا به هم متصل است. همچنين بايد توجه داشت كه نوسانات انرژي مي تواند اين مشكلات را ايجاد كند.

https://did.li/8iJNf

 

از آنجا كه اين شبكه ها در ولتاژهاي بسيار پايين عمل مي كنند، نوسانات انرژي مي تواند اثرات ويرانگر بر روي آن ها داشته باشد. در واقع ضعف تماشاي تلويزيون به دليل قطع برق شكست مي خورد. هيچ راه حل قطعي براي جلوگيري از اين مشكلات وجود ندارد. مگر اينكه بتونيم نوسانات انرژي را كنترل كنيم . البته همانطور كه مي دانيد كاملا غيرممكن است.

تعمير ال جي و دليل خاموش كردن تلويزيون ال جي

تعمير ال جي و دليل خاموش كردن تلويزيون ال جي، در اين بخش، براي مطالعه شما عزيزان مورد بررسي قرار گرفت. نمايندگي ال جي، از طريق پرسنل تخصصي خود، تعميري از طريق اين شركت انجام مي دهد. توجه به اين موضوع مهم است كه كارشناسان اين آژانس ابتدا دليل خاموش كردن تلويزيون ال جي را كشف مي كنند.

بنابراين، با استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات، شما مي خواهيد مشكل تلويزيون خود را حل كنيد، عزيزان من. متخصصان اين نمايندگي تلويزيون ال جي را با بي درنگ كامل، در نمايندگي و در محل مورد نظر كاربران تعمير مي كنند. قابل توجه است كه با كمك گزينه سرويس در محل، علاوه بر حل مشكل تلويزيون، مي توانيد در وقت و پول خود نيز صرفه جويي كنيد.

ما متوجه شديم كه مردم اين گروه پس از تعمير تلويزيون گفته شده، ماسه داخلي را گرد و غبار مي كنند و برخي تنظيمات را انجام مي دهند، اين باعث مي شود كه كارايي افزايش تلويزيون را ببينيد. در واقع متخصصان اين آژانس با ارائه خدمات با كيفيت به دنبال كسب رضايت خود تا حد امكان هستند.

منبع :   http://kardorosttamir.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

 

 

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=http://kardorosttamir.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=MollyConner3

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:MollyConner3

https://www.pubpub.org/user/mai-pham-36

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:MollyConner3

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://kardorosttamir.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/10/8  ساعت: ۱۵ توسط:sobhanehbaeshgh :

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

 

 

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

    آيا تاكنون عبارت “نرخ پرش” را شنيده ايد؟ اين اصطلاح براي افرادي كه در زمينه سئو سايت فعاليت دارند مفهومي كاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهميت آن در چيست و اصلاً چرا بايد آن را به عنوان فاكتوري مهم در بهينه سازي سايت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معياري براي اندازه گيري درصد افرادي است كه وارد سايت مي شوند بدون اينكه در صفحه مورد نظر كار خاصي انجام دهند. براي مثال آنها بر روي يك آيتم، لينك “بيشتر بخوانيد” و يا هر لينك داخلي ديگر در صفحه كليك نمي كنند و اين بدان معناست كه سرور گوگل آناليتيكس از طرف بازديدكننده هيچ واكنشي دريافت نمي كند. هنگامي كه كاربر نتواند هيچ تعاملي با صفحه فرود برقرار نمايد مسلماً آن را ترك كرده و بازديد خود را تنها با يك صفحه خاتمه مي دهد. شما مي توانيد از نرخ پرش به عنوان معياري كه كيفيت سايت و يا كيفيت مخاطب را نشان مي دهد استفاده كنيد. منظور از كيفيت مخاطب اين است كه آيا مخاطب با اهداف سايت شما همسو است يا خير!

    چگونه گوگل آناليتيكس نرخ پرش را اندازه گيري مي كند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ريت به شيوه زير محاسبه مي شود:

    “نرخ پرش به بازديدهاي تك صفحه اي گفته مي شود كه بر تمام بازديدها يا درصدي از آن ها كه كاربر تنها وارد يك صفحه شده و صرفاً يك درخواست مجزا به سرور آناليتيكس مي فرستد، تقسيم مي گردد. “

    به عبارت ديگر، بانس ريت بازديدهايي كه كاربر در آن ها تنها يك صفحه را باز كرده جمع مي بندد و تعداد آن ها را به كل بازديدها تقسيم مي كند. بالا بودن نرخ پرش سه چيز را نشان مي دهد:

    • كيفيت صفحه پايين است و در آن چيزي براي دعوت كاربر به برقراري تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما يكي نيست، به همين دليل نمي تواند با آن صفحه تعامل برقرار كند.
    • بازديدكنندگان اطلاعاتي كه به دنبال آن هستند را پيدا كرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسياري در مورد اينكه Bounce Rate يكي از فاكتورهاي رتبه بندي در سئو و افزايش رتبه گوگل است مطرح مي شود اما به سختي مي توان تصور كرد كه گوگل داده هاي گوگل آناليتيكس را به عنوان يك فاكتور رتبه بندي در نظر مي گيرد زيرا اگر گوگل آناليتيكس به خوبي عمل نكند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتي مي توانيد نرخ پرش را دستكاري كنيد.

    خوشبختانه، برخي از گوگلرها نيز با اين نظر موافق هستند كه گوگل از داده هاي گوگل آناليتيكس در الگوريتم جستجوي خود استفاده نمي كند. اما شما بايد مطمئن شويد هنگامي كه افراد از طريق يك موتور جستجو وارد سايت مي شوند، ديگر به ليست نتايج جستجو باز نمي گردند زيرا اين نوع پرش احتمالاً يك فاكتور رتبه بندي در نظر گرفته خواهد شد. اين پرش ممكن است به روشي متفاوت از نرخ پرشي كه در گوگل آناليتيكس مشاهده مي كنيم اندازه گيري شود.

    از نقطه نظر سئو، شما بايد هر آنچه كه مربوط به سايت است را بهينه سازي كنيد. بنابراين، نگاه دقيق به بانس ريت به شما كمك مي كند، وبسايت خود را بهينه سازي كنيد كه اين امر همان سئو را در بر مي گيرد.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    بانس ريت چگونه تفسير مي شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اينكه آيا اين خوب است يا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگي دارد. اگر هدف صفحه آگاهي دادن و انتشار خبر است، نرخ بالاي پرش در هر ثانيه بد به نظر نمي رسد. البته واضح است كه شما دوست داريد افراد مقالات بيشتري در سايتتان بخوانند، در خبرنامه سايت عضو شوند و … اما هنگامي كه آن ها تنها يك صفحه را باز مي كنند، يك پست مي خوانند يا يك آدرس پيدا مي كنند، كاملاً طبيعي است كه بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در اين حالت، هيچ واكنش يا پيغامي به سرور گوگل آناليتيكس ارسال نمي شود، در نتيجه يك پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدير وبلاگ هستيد، هوشمندانه ترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد ايجاد بخشي است كه تنها “بازديدكنندگان جديد” را در برگيرد. اگر Bounce Rate در بين بازديدكندگان جديد بالا باشد، در مورد اينكه چگونه مي توان تعامل آن ها با سايت را بهبود بخشيد فكر كنيد زيرا هدف شما برقراري تعامل بين بازديدكنندگان جديد و سايت است.

    اگر هدف صفحه ايجاد تعامل با سايت باشد، در اين حالت بالا بودن بانس ريت اصلاً خوب نيست. فرض كنيد صفحه اي داريد كه تنها هدف آن عضويت بازديدكنندگان جديد در خبرنامه است. اگر اين صفحه نرخ پرش بالايي داشته باشد، شما بايد آن را بهينه سازي كنيد. براي مثال با افزودن يك فراخوان يا يك گزينه نظير “در خبرنامه ما عضو شويد” مي توانيد نرخ پرش را كاهش دهيد. اما دلايل ديگري نيز براي بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراك خبرنامه وجود دارد. در صورتي كه بازديدكنندگان را با وعده هاي دروغين فريب داده باشيد، از اينكه كاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار كنند تعجب نكنيد. مسلماً آن ها هنگامي كه وارد صفحه اشتراك شده اند، چيز ديگري انتظار داشته اند. از طرفي اگر از همان ابتدا در مورد اينكه بازديدكنندگان از صفحه اشتراك چه چيزي انتظار دارند شفاف سازي كنيد، Bounce Rate پايين نكات بسياري در مورد كيفيت بازديدكنندگان به شما نشان خواهد داد، براي مثال شما متوجه مي شويد آن ها براي به اشتراك درآمدن در خبرنامه ترغيب شده اند.

    نرخ پرش و تبديل

    اگر از نقطه نظر تبديل به نرخ پرش نگاه كنيد، اين فاكتور را مي توانيد به عنوان معياري براي سنجش موفقيت در نظر بگيريد. براي مثال، فرض كنيد طراحي صفحه خود را به اميد اينكه بهتر خواهد شد تغيير داده ايد، سپس تمام حواس خود را بر روي بانس ريت متمركز كنيد. اگر نرخ پرش افزايش پيدا كرد مطمئن باشيد، تغيير در طراحي يك تغيير نادرست بوده و نرخ تبديل پايين مي باشد.

    شما بايد نرخ پرش صفحات عمومي سايت را نيز بررسي كنيد. كدام صفحات نرخ پرش بالا و كدام يك نرخ پرش پايين دارند؟ تمام آن ها را با هم مقايسه كنيد و از صفحاتي كه نرخ پرش آن ها پايين است ياد بگيريد.

    يكي ديگر از ديدگاه هايي كه در مورد نرخ پرش مي توان عنوان كرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافيك است. كدام منابع ترافيك به نرخ پرش بالا يا پايين منجر مي شوند؟ براي مثال، خبرنامه يا يك سايت مرجع كه ترافيك بالا ارسال مي كند؟ آيا متوجه مي شويد چه چيزي منجر به اين Bounce Rate شده است؟ و اگر يك كمپين گوگل ادوردز راه انداخته ايد، آيا بايد به نرخ پرش اين منبع ترافيك چشم بدوزيد؟

    مشتريان بسياري وجود دارند كه بانس ريت سايت آن ها به طور غير طبيعي پايين است. در اين مورد، تمام زنگ خطرها بايد خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزايش نرخ پرش را نداشته ايد زيرا احتمالاً اين بدين معناست كه گوگل آناليتيكس به درستي عمل نكرده است. عوامل بسياري بربانس ريت تاثيرگذار هستند زيرا آن ها يك واكنش به سرور گوگل آناليتيكس مي فرستند و اين سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسايي مي كند. معمولاً يك نرخ پرش پايين و غيرطبيعي به واسطه عملي كه سرور گوگل آناليتيكس را برانگيخته مي كند ايجاد مي شود. در مورد پاپ آپ ها، نمايش خودكار ويدئوها و يا رويدادي كه بعد از يك ثانيه آن را اجرا كرده ايد فكر كنيد. البته اگر رويدادي رخ داده كه پيمايشگر، صفحه را دنبال مي كند، در اين حالت پايين بودن نرخ پرش بسيار خوب است. اين نشان مي دهد كه مردم صفحه را به سمت پايين پيمايش مي كنند و محتوا را تا آخر مي خوانند.

    چگونه مي توان بانس ريت را كاهش داد؟

    تنها راه كاهش نرخ پرش، ايجاد تعامل با صفحه سايت است. به طور كلي نرخ پرش را مي توان از دو ديدگاه ترافيك و صفحه بررسي كرد. اگر منابع مشخص ترافيك، نرخ پرش بالايي داشته باشند، شما بايد به انتظارات بازديدكنندگاني كه از آن منابع به سايت شما مي آيند توجه كنيد. فرض كنيد در سايتي ديگر تبليغات راه اندازي كرده ايد و افراد بسياري از طريق پرش تبليغات وارد سايت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نكرده و به نيازهاي آن ها پاسخ نداده ايد. پس تبليغات را بازبيني كنيد و ببينيد آيا با صفحه اي كه نمايش مي دهيد همخواني دارند يا خير؟ اگر ندارد، مطمئن شويد كه صفحه دنباله رو تبليغات است يا برعكس!

    اگر صفحه سايت پاسخگوي نيازها و انتظارات بازديدكنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالايي دارد، شما تنها بايد صفحه را بررسي كنيد. كاربرد صفحه چيست؟ آيا در بالاي صفحه فراخوان وجود دارد؟ آيا در آن صفحه لينك هاي داخلي كه به صفحات يا پست هاي مرتبط ارجاع داده مي شوند وجود دارد؟ آيا منويي كه بتوان به راحتي از آن استفاده كرد در اختيار داريد؟ آيا صفحه مورد نظر افراد را براي بازديدهاي بعدي به سايت دعوت مي كند؟ اين ها تمام مواردي هستند كه هنگام بهبنه سازي صفحه خود به آن ها نياز داريد.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهيت سايت و همچنين حوزه فعاليت آن مي توان، ميانگيني براي سنجش بالا و پايين بودن اين عدد مشخص نمود كه در تضوير زير براي حوزه هاي مختلف توسط كارشناسان اندازه گيري و مطرح شده است.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    نرخ خروج چيست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته مي شود. از نظر ادبي، نرخ خروج به درصد بازديدهاي صفحه كه آخرين بازديد بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصميم گيري كاربر براي خاتمه بازديد از صفحه وبسايت را در بر مي گيرد. صفحه پشتيباني گوگل مثال هايي واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه مي دهد كه تفاوت بين اين دو به خوبي آشكار است. به مثال هاي زير دقت كنيد:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ريت و نرخ خروج به شرح زير مي باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سي و سه درصد (3 بازديد و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (يك بازديد از صفحه A شروع شد اما يك بازديد مجزا نبود، در نتيجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سي و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج كمتر است زيرا 3 بازديد با صفحه B شروع شد اما يك بازديد به پرش منجر گرديد)

    صفحه C: صد درصد (يك بازديد با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معياري است كه شما مي توانيد براي آناليز تلاش هاي بازاريابي خود از آن بهره ببريد. شما مي توانيد از آن استفاده كنيد تا ببينيد آيا صفحه شما پاسخگوي نياز بازديدگنندگان است يا خير. همانطور كه مشاهده نموديد، پرش بازديدكنندگان از سايت لزوماً قبل از اينكه آن ها سايت را ترك كنند اتفاق نمي افتد. با اين حال، شما از آن ها مي خواهيد كه با سايت شما تعامل برقرار كنند. از اين رو مي توان از نرخ پرش براي فهميدن اينكه كدام صفحه نيازمند توجه بيشتر است استفاده كرد. برآورده نمودن انتظارات بازديدكنندگان و تعامل برانگيزتر كردن صفحات، همه به ايجاد يك وبسايت عالي كمك خواهند كرد و همه ما ميدانيم كه يك سايت جذاب، رتبه بهتري به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سايت 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/12/27  ساعت: ۲۳ توسط:sobhanehbaeshgh :