ارسال ارسال

صبحانه با عشق

معرفي ايده براي فعاليت در اينستاگرام

معرفي ايده براي فعاليت در اينستاگرام

ايده شماره 1: محصولات و خدمات خود را در اينستاگرام بفروشيد

فروش خدمات و كالا يكي از رايج ترين راه هاي كسب درآمد نه تنها از طريق اينستاگرام، بلكه به طور كلي از طريق انواع شبكه هاي اجتماعي است. به عنوان يك قاعده، كاربر يك حساب شخصي ايجاد نمي كند، بلكه صفحه اي از فروشگاه خود را ايجاد مي كند. البته نمي توان فقط پست هاي خسته كننده اي در مورد ورود مجموعه جديد كيف ها يا فروش ست هاي اتاق خواب گذاشت. فعاليت مناسب و حرفه اي تر را با استفاده از خدمات irpanel  تجربه كنيد.

محتوا بايد جالب، جذاب، جذاب باشد. وبلاگ نويس بايد ياد بگيرد كه چگونه محصول خود را به درستي ارائه كند و خلاق باشد. ذكر قيمت الزامي است تا خريدار بالقوه بلافاصله متوجه شود كه در يك فروشگاه واقعي اينستاگرام است. محبوب ترين حوزه هاي اينستاگرام عبارتند از:

  • بلاگري
  • لوازم آرايشي
  • حيوانات
  • گياهان
  • كالاهاي خانگي
  • آموزشي
  • محصولات دست ساز
  • گردشگري
  • مجموعه هاي هديه و كيك، ميوه هاي عجيب و غريب.

مثلا شما زبان انگليسي تدريس مي كنيد. براي جذب يك دوره از دانش آموزان، شما بايد نشريات جالبي را نه تنها براي خود كشور منتشر كنيد، كه چشم اندازهاي روشني را باز مي كند، بلكه نكاتي براي يادگيري زبان، راه هاي جالب براي تسلط بر الفباي پيچيده انگليسي نيز دارد. هنگامي كه يك مربي تناسب اندام مي خواهد مشتريان را به كلاس هاي خود جذب كند، بايد برنامه خود را با پست هاي ورزشي و روش هاي اصلي كاهش وزن كم كند.

  • در اينستاگرام، مشتركين بيشتر جذب تصاوير مي شوند: روشن، زيبا، غير معمول. به انتخاب مواد تبليغاتي توجه ويژه اي داشته باشيد.
  • متن نيز مهم است. اگر وظيفه تصوير جلب توجه شخصي است، پس توضيحات محصول بايد او را در تصميم گيري براي خريد تقويت كند.
  • هنگام پردازش عكس ها، از فيلترهاي ويژه اي كه در اينستاگرام موجود است استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد كه اين سرويس هنوز به عنوان يك پلت فرم اشتراك گذاري عكس قرار دارد، بنابراين جعبه ابزار آن همه چيز مورد نياز شما را دارد.
  • با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. مطمئن شويد كه به تمام سوالات كاربران در مورد ويژگي هاي محصول يا ويژگي هاي خدمات پاسخ دهيد.
  • عكس هاي شخصي را به حساب تجاري خود اضافه نكنيد. ياد بگيريد تبليغات برند را از حريم خصوصي خود جدا كنيد. بعيد است كه مصرف كنندگان آن را دوست داشته باشند اگر فيد خبري شامل تصاوير سه فرزند شما كه با خمير شكلات آغشته شده اند در ميان عكس هاي زيباي جواهرات دست ساز باشد. اين براي يك آلبوم عكس خانوادگي عالي است و باعث لبخند خانواده شما مي شود، اما مشتركيني كه به كسب و كار شما علاقه مند هستند به آن نيازي ندارند.
  • معيار را در تعداد انتشارات رعايت كنيد. شروع به ارسال هرزنامه نكنيد.
  • به طور مداوم مخاطبان هدف خود را گسترش دهيد.

ايده شماره 2: فروش تبليغات در پيج

تبليغات نه تنها موتوري براي تجارت است، بلكه ابزاري عالي براي كسب درآمد در شبكه هاي اجتماعي است. اصل كار بسيار ساده است. ابتدا كاربر با تبليغ كننده مذاكره مي كند. او سپس مطالب تبليغاتي يا خلاقيت هاي سفارش داده شده را دريافت مي كند، خودش يك ويديو مي گيرد يا يك مقاله تبليغاتي مي نويسد. سپس محتوا بر اساس برنامه زماني مصوب يا به درخواست كاربر در صفحه منتشر مي شود.

ايده شماره 3: فروش عكس در اينستاگرام

فقط عكاسان و طراحان گرافيك حرفه اي مجاز هستند كه مهارت كار در برنامه هاي خاص را داشته باشند. اگر واقعاً اين گزينه را دوست داريد، ابتدا بايد آموزش را طي كنيد كه بيش از يك ماه طول مي كشد. اين حرفه اي نيست كه بتوان در عرض چند هفته ياد گرفت.

  • عكاسان چه چيزي مي توانند در اينستاگرام بفروشند؟ آواتارهاي انحصاري، كارتون، لوگو، عكس و تصوير ساده، پرتره (معمولي و متحرك)، طراحي. چه كسي به اين محصولات نياز دارد؟ مديران محتوا، مديران حساب‌هاي تجاري و كاربران عادي كه مي‌خواهند محتواي منحصربه‌فردي براي تبليغ صفحه خود يا افزايش علاقه مخاطبان به دست آورند.

متاسفانه حتي يك درآمد تقريبي را نمي توان به طور خاص براي اين روش سود محاسبه كرد. عوامل بسيار زيادي بر اين امر تأثير مي گذارد. در ميان آنها، شايد مهمترين آنها سطح حرفه اي بودن خود عكاس باشد.

ايده شماره 4: انجام مشاوره بازاريابي

شما مي توانيد به عنوان يك مدير تبليغاتي هم در شركت و هم "براي خودتان" كار كنيد. در مورد دوم، تبليغ حساب هاي ديگران معمولاً يك سرويس مورد توجه است. شركت هايي هستند كه در تبليغات تخصص دارند. سازمان هايي كه مديران ارتقاء را در كاركنان خود ندارند به آنها مراجعه مي كنند. در عرض چند ماه مي توانيد به اين حرفه مسلط شويد.

براي اينكه كسب و كار شما موفق باشد و كسب و كار شما رونق بگيرد، بايد تعدادي از قوانين را دنبال كنيد:

  • با نكات رايگان شروع كنيد. اين يك راه عالي براي جذب مشتريان جديد و بهبود مهارت هاي شما در عمل است. ابتدا بايد براي شهرت خود تلاش كنيد و سپس براي شما كار خواهد كرد.
  • از پلتفرم هاي ويژه براي تجزيه و تحليل محبوبيت حساب خود و نمايش آمار استفاده كنيد كه به شما كمك مي كند استراتژي تبليغات خود را به درستي تنظيم كنيد.
  • فراموش نكنيد كه بهترين كار خود را به مشتريان بالقوه نشان دهيد. براي اين كار بايد يك نمونه كار حرفه اي ايجاد كنيد.
  • به طور منظم درگير شويد و مخاطبان خود را افزايش دهيد.
  • فرآيند تبليغات را با استفاده از ابزارهاي تبليغاتي ويژه بهينه كنيد.
  • به طور مداوم مهارت هاي خود را بهبود بخشيد.

ايده شماره 5: فروش اكانت اينستاگرام

در اينستاگرام مي توانيد اكانت هاي صفر و تبليغاتي را بفروشيد. دومي البته تقاضاي زيادي دارد و چندين برابر گرانتر است. هر چه تعداد مشتركين، پست ها، نظرات و لايك هاي بيشتري داشته باشيد، پول بيشتري مي توانيد براي معامله دريافت كنيد.

چرا مردم به چنين صفحاتي نياز دارند؟ حساب هاي تبليغاتي براي فروش ترافيك استفاده مي شود. به عنوان مثال، شما فعالانه صفحه شخصي خود را تبليغ كرديد و مخاطبان زن زيادي را جمع آوري كرديد. اين حساب را مي‌توان توسط هر وب‌مستري كه با تبليغ‌كنندگاني كه محصولات زنانه ارائه مي‌دهند كار مي‌كند، خريداري كرد. همچنين ممكن است براي مصرف كننده معمولي كه به عنوان مثال مي خواهد فروشگاه لوازم آرايش آنلاين خود را راه اندازي كند و نياز به يك حساب تجاري با مخاطبان دارد، جالب باشد.

حساب هاي صفر براي مقاصد ديگر استفاده مي شود. آنها را مي توان در بسته بندي با قيمت مناسب فروخت. از اين صفحات براي كلاهبرداري از لايك ها، نظرات و اشتراك هاي حساب هاي تبليغاتي استفاده مي شود. مالكان برنامه هاي خاصي را نصب مي كنند كه به شما امكان مي دهد تمام ربات ها را در "يك پنجره" مديريت كنيد.

 

اشتباهات معمولي كسب و كار در اينستاگرام و نحوه جلوگيري از آنها

همه نمي توانند شروعي تيز داشته باشند. بسياري آموزش ها و دوره ها را ارائه مي دهند، اما به دلايلي افراد در آنها ثبت نام نمي كنند. سه اشتباه اصلي وجود دارد كه بايد از آنها اجتناب كرد:

  • در انجام تبليغات كوتاهي نكنيد.
  • عدم تفاهم بين شما و مخاطبان هدف. اگر دانش زيادي داريد، اما مطلقاً نمي دانيد چگونه توضيح دهيد، دوره هاي شما خسته كننده است و بيشتر شبيه سخنراني هاي يك استاد قديمي در مؤسسه است كه به طور دوره اي با مخاطبان به خواب مي رود، پس بايد تاكتيك ها را تغيير دهيد.
  • محصول شما قديمي است. دوره هاي شما به سادگي براي كسي جالب نيست. شايد تخصص شما مربوط به گذشته باشد يا حرفه جديدي به وجود آمده است كه جايگزين حرفه شما شده است.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11186606

https://independent.academia.edu/MelbaLuna410

http://edu.fudanedu.uk/user/orlapotts1/

http://fudanedu.uk/user/orlapotts1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/orlapotts1/

http://ict-edu.uk/user/orlapotts1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=777d524a-e23d-4556-b924-c442877370bf

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=https://mrfallower.ir

http://entrance-exam.net/forum/members/orlapotts1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:OrlaPotts1

https://www.pubpub.org/user/orla-potts

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:OrlaPotts1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://mrfallower.ir

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/5/4  ساعت: ۱۹ توسط:sobhanehbaeshgh :

شماره تلفن وكيل دادگستري

شماره تلفن وكيل دادگستري

امروزه با بروز مشكلات فراوان حقوقي و كيفري بهتر است مردم براي حل مشكلاتشان به شماره تلفن وكيل نياز دارند تا در همان امر را انتخاب نمايند به دليل اينكه حل مشكلات تخصصي حقوقي و كيفري و خانواده نياز به تخصص در همان امر را دارد پس بايد با وكيل خوب مشورت نموده تا بهترين مشاوره به شما داده شود و مشكلات به درستي حل و فصل گردند.

z10_x8sp.png

شماره تلفن وكيل پايه يك

برخي مردم به دليل اينكه حل مشكلات در دادگاهها را امري ساده مي پندارند براي حل مشكلات حقوقي و كيفري خودشان دست به كار شده و به مجتمع هاي قضايي مي روند در صورتي كه دچار اشتباهات فراوان شده و تنها روند رسيدگي خود را طولاني تر و دچار اختلال مي نمايند و  نمي دادند حل مشكلات حقوقي و كيفري و خانواده هر كدام تخصص خود را مي خواهد و اين امر را كسي به جز وكيل پايه يك دادگستري به درستي نمي تواند انجام دهد زيرا وكيل پايه يك دادگستري به صورت تخصصي درس حقوق را خوانده و تمام مراحل را طي نموده تا مدرك و پروانه وكيل پايه دادگستري را كسب نمايد بنابراين با تمام مراحل دادگاهها و دادسراها آشنا مي باشد و طريقه ي دادخواست نويسي و لايحه نويسي را به صورت كاملاً حرفه اي و تخصصي ياد گرفته است تا مشكلات موكلان را حل نمايند. گروه وكلاي تهران وكيل متشكل از وكلاي پايه يك دادگستري با تجربه و توان بالاي حقوقي براي حل مشكلات حقوقي مردم داير مي باشد تا آنچه در حد توان دارند به صورت تخصصي در اختيار موكلان خود قرار دهند.

شماره تلفن وكيل تلفني

ممكن است خيلي از مردم عزيزمان ساكن شهر يا استان تهران نباشند اما به مشاوره تلفني رايگان و تخصصي گروه وكلاي تهران وكيل احتياج داشته باشند بنابراين نگران اين موضوع نبوده زيرا گروه وكلاي تهران وكيل از ساعت 10 صبح الي 17بعد از ظهر آماده براي پاسخگويي به سؤالات حقوقي شما عزيزان مي باشد .بنابراين به صورت غيرحضوري مي توانيد با شماره تلفن وكيل تلفني تماس حاصل نموده و مشاوره حقوقي رايگان بگيريد . همچنين مي توانيد در ساعات اداري يا در ساعات غير اداري و هر زمان كه وقت آزاد داشتيد در واتس آپ مشكلات و مسائل حقوقي خود را مطرح نماييد تا وكلاي پايه يك و مشاوران متخصص ما در اسرع وقت به سؤالات حقوقي شما به بهترين نحو پاسخ دهند.

 

شماره تماس وكيل حقوقي:

مسائل و دعاوي حقوقي از مهمترين دعاوي مطروحه در دادگاهها مي باشند و متأسفانه اكثر كساني كه حقشان ضايع و پايمال شده است سواد و علم حقوقي نداشته و دچار مشكل مي شوند .در اينگونه موارد بهتر است از گروه وكلاي تهران وكيل كه داراي وكلاي مجرب حقوقي مي باشد و شماره تماس وكيل حقوقي را دارد كمك گرفته شود تا حق و حقوق ضايع شده تان به شما بازگردانده شود و  در هر مرحله اي از رسيدگي وارد عمل شده تا از شما به بهترين نحو دفاع نمايند و حقتان را به شما برسانند.بنابراين بهتر است هرچه زودتر با شماره تماس هاي گروه وكلاي تهران وكيل تماس حاصل فرماييد تا هرچه سريعتر به مشكلات حقوقي شما به درستي رسيدگي شود.

 

شماره تماس وكيل كيفري:

خيلي از كلاهبرداران و شيادان منتظرند تا مردم را به دام  بيندازند و تمام مال و ثروت آنها را به سرقت ببرند .گروه وكلاي تهران وكيل هوشيار بوده و تمام مراحل دفاع و اخذ رأي به سود مالباخته و شخصي كه فريب خورده را به صورت كاملاً حرفه اي و تخصصي آگاه مي باشد بنابراين براي اينكه از دام كلاهبرداران رهايي يابيد و آنها را به مجازاتشان برسانيد بايد وكيل كيفري حرفه اي را انتخاب نماييد و با وكيل كيفري تماس حاصل فرماييد تا بهترين مشاوره كيفري را به شما بدهد.گروه وكلاي تهران وكيل شماره تماس وكيل كيفري را دارا مي باشد پس با تماس با گروه وكلاي تهران وكيل مي توانيد با انتخاب وكيل كيفري خوب شماره تماس وكيل كيفري را دارا شويد.

شماره تلفن وكيل خوب:

هميشه براي حل مشكل بايد  وكيل خوب را انتخاب نمود تا به بهترين نحو مشكلات از جمله حقوقي و كيفري و خانواده را حل نمايد و در اسرع وقت رأي را به نفع موكل اخذ نمايد .از مهمترين ويژگي هاي وكيل خوب متعهد بودن است و وقتي دفاع از فردي را قبول مي نمايد بايد آن را در اسرع وقت و به بهترين حالت ممكن انجام دهد تا موكل با مشكلات ديگري روبرو نگردد .بنابراين وكيل خوب بايد متعهد و آگاه به پرونده باشد.گروه وكلاي تهران وكيل داراي وكلاي متعهد و مجرب و وكيل خوب مي باشند و امور موكل را به بهترين نحو و در نزديكترين زمان انجام مي دهند تا موكل اعتماد كامل به وكلاي خوب تهران وكيل به دست بياورد.

شماره تماس هاي بهترين وكلا

با توجه به اينكه زندگي هاي امروزه ممكن است با مشكلات متعددي از قبيل خانوادگي ملكي ثبتي حقوقي و كيفري مواجه شود بنابراين اشخاص به دنبال وكلاي متخصص جهت برطرف كردن مشكلات خود باشند با تخصصي شدن رشته حقوق امر وكالت هم تخصصي شده است به گونه‌اي كه ممكن است يك وكيل تنها در يك رشته يا رشته هاي خاص فعاليت نموده و امر وكالت را به عهده بگيرد.

به عنوان مثال وكلا ممكن است بيشتر در زمينه خانواده يا ملكي يا ثبتي اقدام كنند و باز هم در اين زير شاخه هاي خاص فعاليت خود را ادامه دهند و متخصص را شما به راحتي مي توانيد از گروه تهران وكيل درخواست كنيد.

پيدا كردن وكلاي متخصص امروز بسيار كار سختي است زيرا ممكن است شما متوجه نشويد كه وكيلي كه انتخاب كرده ايد آيا در موضوع شما داراي تجربه و تخصص بوده است يا خير به همين دليل پيدا كردن وكيل متخصص در اين موضوع بسيار كار سختي مي‌باشد.

بنابراين شما نياز داريد حتماً با مشاوران اي صحبت كنيد يا به مراكزي مراجعه نماييد كه وكلاي متخصص در مورد مشكل شما را به شما معرفي نمايند.

اگر در اينترنت سرچ و جستجو بفرماييد خواهيد ديد كه شماره تماس‌هاي متعددي از وكلا به شما نشان داده مي شود يا شماره دفتر هاي متعددي نمايش داده مي‌شود.

هيچ يك از اين شماره ها گوياي تخصص و تجربه وكيل مربوط نيست بنابراين براي موضوع خود يا بايد به شخصي مراجعه كنيد كه از تجربه و تخصص شما مطمئن هستيد يا بايد به مركزي مراجعه كنيد كه وكلاي متخصص نسبت به مشكل خود را به شما معرفي نمايد شماره تماس هاي بهترين وكلا را شما مي توانيد از موسسه حقوقي تهران وكيل درخواست نماييد وكلاي اين مجموعه با داشتن تجربه و تخصص فراوان در امور حقوقي ثبتي كيفري شما را در راه رسيدن به حقوق تان يا دفاع از آن ياري مي رساند.

به عنوان مثال اگر به دنبال شماره تماس بهترين وكيل كيفري مي گرديد مي توانيد با گروه تهران وكيل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رايگان و تلفني با مشاورين اين مجموعه داشته باشيد و در صورتي كه بخواهيد مي توانيد با تعيين وقت حضور پيدا كرده و با وكلاي حقوقي و كيفري اين مجموعه كه متخصص در اين زمينه مي باشند مشاوره داشته باشيد و وكالت خود را به آنها اجازه دهيد بنابراين در نظر داشته باشيد كه وجود شماره تماس وكيل در گوگل به اينترنت به معني تخصصي شان مي باشد ما در تهران وكيل متخصص ترين و متبحرترين وكلا را به شما معرفي مينماييم.

 

ديدگاه‌ها 

سلام اقاي وكيل .بنده عضو شوراي اسلامي يك روستا ميباشم و دو ماه ديگر بطور رسمي اين پست را ميگيرم و بدليل حوادث اخير اعتراضات در اهواز عده اي از معترضان مسير جاده اصلي را بستند و موجب توقف ماشين ها شدند فرماندار شهرستان به بنده زنگ زد و گفت اگه ميتوني برو به محل حادثه و با معترضان كه اهالي روستا ميباشن صحبت كن شايد بتوني قانعشون كني جاده را باز كنن و من رفتم اونجا و تصوير من در كليپ هاي منتشر شده ديده ميشه و فرداي اون روز نيروي هاي اطلاعات بنده را بازداشت كردند و فرماندار هم با من همكاري كرد و مرا موقتي به زندان دزفول بردند..سوال من ايا سوء پشينه براي بنده ميشه و ايا اماكن دارد مرا از شوراي اسلامي اخراج كنن يا امكان ندارد..فرماندار به بنده قول داده كه حد الامكان به من كمك خواهد كرد چون خودش مرا تخويل كرد به او نجا برم ..تشكر

سلام خسته نباشيد. من كارشناس پرستاري هستم كه بمدت 3سال در بيمارستان سورنا با رياست امير عباس ثريا (كه كلمه دكتر براي ايشون يكم زياده) در icuبا كلا 11سال سابقه در بخش‌هاي ويژه كاركردم و پس از ندادن حق وحقوق قانوني مرا اخراج كرد و شكايت به اداره كار ديوان عدالت اداري متاسفانه هيچ چيز بجز از زندگي افتادنبرام نداشت وواقعا حاضرم هر وكيلي كه بتونه حقم رو كه مبلغ بين 60تا70 ميليون ميشه به روح مادرم از نصفش بگذرم و به وكيل اهدا كنم حتي اگر اين مبلغ پاين ترين هم شه فقط به دليله ضايع نشدن حقم حاضرم پرداخت كنم. البته خيلي مدارك و اسناد هم در دست دارم كه تلفن من 09011022171 واتساپ پيام بدهيد رو ديده منت ارسال ميكنم مستندات و مدارك رو. ممنون و سپاسگذارم

منبع:

https://www.tehran-atorney.com/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/9/1  ساعت: ۲۳ توسط:sobhanehbaeshgh :

قوانين استفاده از چت روم

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امكانات زياد كه فراتر از چت كردن هستند.چت‌روم‌ها اين امكان را به شما مي‌دهند كه به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينكه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر كنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت باران  در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است

f430744_.png

قوانين استفاده از چت روم :

هرگونه بحث سياسي، توهين به اديان، توهين به مقدسات، آشفته كردن افكار عمومي، تبليغ عليه منافع كشوري

ارسال تبليغات از سايت ها و وبلاگ هاي ديگر به هرعنوان كاملا ممنوع ميباشد

هرگونه بحث در مورد مسائل جنسي و خلاف شرع اسلامي كاملا ممنوع ميباشد

ارسال مداوم شكلك ها و پيام ها باعث كندي روم مي شود و كاملا ممنوع ميباشد

تشكر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير كه شرح خلاصه از چت روم فارسي اواز چت ميباشد

چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريم

اريايي چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد

اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟

خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد

در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد

به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم ايران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند

مديريت چت روم اريا بر اين باور هست كه فرهنگ ايرانيان قابل ستايش و انتشار ميباشد


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/8/11  ساعت: ۱۱ توسط:sobhanehbaeshgh :

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

انواع خدمات فروشگاه اينترنتي

 

خدماتي كه در فروشگاه هاي اينترنتي به مشتري عرضه مي شود مي تواند فيزيكي باشد كه شامل موبايل، كتاب، لوازم برقي و … است و يا اين خدمات مي تواند مجازي باشد كه شامل نرم افزار، موسيقي، فيلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اينترنتي از مزاياي آن است كه هم براي فروشنده و هم براي مشتري سودمند خواهد بود. در دنياي امروزي اكثر كارها به شيوه اينترنتي صورت مي گيرد از اين رو بسياري از كسب و كارها براي افزايش درآمدهاي خود به اين روش روي آورده اند.

 

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه آنلاين يا فروشگاه اينترنتي چيست ؟ همان فروشگاه است با اين ... 

طراحي مناسب وب سايت جهت فروشگاه اينترنتي از نكات كليدي است كه بايد به آن توجه داشت زيرا هر چه طراحي مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بيشتري داشته باشد مشتري هاي وفادارتري خواهيد داشت كه به راحتي به كالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسي دارند. گروه طراحي سايت اينتن طراحي سايت را با تيم مهندسي حرفه اي خود با قيمتي مناسب براي تان انجام خواهد داد. يك فروشگاه اينترنتي معتبر بايد نماد اعتماد الكترونيكي داشته باشد. اين نماد در واقع يك گواهينامه ديجيتال است كه وزارت صنعت و معدن جمهوري اسلامي آن را صادر مي كند. امكان پرداخت در محل از ديگر نشانه هاي يك وب سايت فروشگاهي معتبر است زيرا نشان مي دهد كه مدارك صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنين يك فروشگاه اينترنتي بايد روش هاي تماس براي خود در نظر بگيرد تا مشتري قادر به برقراري ارتباط باشد. ارائه تصويرهاي مناسب و توضيحاتي كه كامل باشد در جذب مشتري موفق تر عمل مي كند. در صورتي كه بتوان به سوالات مشتري پاسخ داد مي توان درصد خريد را افزايش داد و فروش بهتري داشت.

 

روش هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

 

براي خريد از اين فروشگاه از دو روش مي توانيد استفاده كنيد. روش اول پرداخت در محل است يعني زماني كه مشتري كالا را تحويل مي گيرد هزينه را پرداخت مي كند و بدين ترتيب احتمال كلاهبرداري نيز كم مي شود. پرداخت آنلاين روش ديگري است كه در اين مورد بايد براي دريافت كالا در ابتدا فاكتور خود را پرداخت كنيد تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاين به آدرس پستي تان ارسال شود. معمولا سايت هاي معتبر هر دو روش خريد را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا خود در اين مورد تصميم گيري كنند.

مزاياي فروشگاه هاي آنلاين  اينترنتي

 

فروشگاه هاي اينترنتي براي خريدار و مشتري مزايايي دارند كه شرح خواهيم داد. در رابطه با خريدار مي توان گفت كه اين گونه لازم به مراجعه حضوري به فروشگاه نخواهد بود و بدون نياز به حمل كالاي مورد نظر، آن را درب منزل تحويل مي گيرند. با اين روش به توضيحات جامعي از كالاي مورد نظر در هر ساعتي از شبانه روز دسترسي خواهيد داشت و سفارش خود را تنها در چند دقيقه مي توانيد ثبت كنيد. اين گونه قادر به مقايسه كالاي مورد نظرتان در فروشگاه هاي انلاين  اينترنتي بسياري خواهيد بود تا بهترين را انتخاب كنيد. كاهش ترافيك، كاهش آلودگي هوا، كاهش آلودگي صوتي و … از جمله مزاياي خريد اينترنتي مي باشد. در رابطه با فروشنده نيز محصولات و خدمات آن ها بدون محدوديت هاي زماني و مكاني به فروش مي رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاين ديدن خواهند كرد و به حضور فيزيكي مشتري نيازي نخواهد بود. با اين روش مشتري از هر نقطه اي قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزينه ها نيز در مقايسه با راه اندازي فروشگاه فيزيكي كمتر خواهد بود. براي قدرت دادن به كسب و كار خود از تغييرات و تحولات جامعه نمي توانيد دوري كنيد و با فروش آنلاين جايگاه بهتري در كسب و كار خود پيدا خواهيد كرد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/27  ساعت: ۱۰ توسط:sobhanehbaeshgh :

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

مقدمه‌اي در رابطه با اپليكيشن ويسگون (Wisgoon)

شبكه‌هاي اجتماعي با قابليت‌هاي به اشتراك گذاري تصاوير و ويديو، از محبوبيت بسيار بالايي در ميان كاربران برخوردارند. از اين رو شاهد افزايش تعداد اپليكيشن‌ هايي هستيم كه در اين زمينه ارائه شده‌اند. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) نيز يك شبكه اجتماعي ايراني است كه تمركز اصلي آن بر روي به اشتراك گذاري تصاوير قرار دارد.

اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) همانند ساير شبكه‌هاي اجتماعي از قابليت‌هايي همچون لايك كردن، ارسال نظر و دانلود تصاوير بهره مي‌برد. در ادامه اين مقاله قصد داريم تا به معرفي اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) بپردازيم. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد. با ما همراه باشيد.

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

به منظور دسترسي به تمام قابليت‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) نياز است تا در آن عضو شويد. بدين منظور پس از اجراي برنامه با مراجعه به تب ثبت نام مي‌توانيد نسبت به عضويت در برنامه Wisgoon (ويسگون) اقدام نماييد. در صورت عدم تمايل به عضويت، امكان استفاده از برنامه به عنوان كاربر مهمان نيز فراهم آمده است.

پس از عضويت در برنامه ويسگون (Wisgoon) به صفحه اصلي آن منتقل مي‌شويد. اپليكيشن Wisgoon (ويسگون) شامل بخش‌هاي مختلفي مي‌شود كه امكان دسترسي به آن‌ها از طريق آيكون‌هاي موجود در قسمت انتهايي صفحه فراهم آمده است. در بخش اول برنامه، تصاوير ارسالي ساير كاربران نمايش مي‌شود و كاربران مي‌توانند پست مورد نظر را لايك كرده و يا نظرات خود را ارسال كنند. با لمس آيكون سه نقطه در گوشه پايين و سمت چپ هر پست به امكاناتي نظير به اشتراك گذاري پست و يا دانلود تصوير با كيفيت اصلي دسترسي خواهيد داشت.

برنامه ويسگون

به منظور ارسال پست در برنامه ويسگون (Wisgoon)  تنها كافيست تا آيكون سبز رنگ موجود در گوشه پايين و سمت راست صفحه را لمس كرده و تصوير مورد نظر خود را انتخاب كنيد.  اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) اين امكان را فراهم آورده تا كاربران اين برنامه بتوانند تصاوير ارسالي خود را در دسته‌بندي‌هاي مرتبط قرار دهند.

 

با مراجعه به تب دوم مي‌توانيد به دسته‌بندي‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد و تصاوير مربوط به هر دسته‌بندي را مشاهده كنيد. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) از قابليت كاربردي جستجو كاربران و مطالب نيز بهره مي‌برد كه دسترسي به اين قابليت از طريق لمس آيكون به شكل ذره بين در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امكان‌پذير است.

 

برنامه ويسگون

كاربران مي‌توانند با مراجعه به تب سوم مطالب منتخب و يا آخرين مطالب ارسالي كاربران را مشاهده كنند. در تب چهارم نيز امكان دسترسي به نوتيفيكيشن‌هاي برنامه Wisgoon (ويسگون) فراهم آمده است.

 

در نهايت در تب پنجم و آخر به اطلاعات حساب كاربري و تصاوير ارسالي خود دسترسي خواهيد داشت. همچنين امكان ويرايش اطلاعات حساب كاربري از طريق اين تب فراهم آمده است.

با لمس آيكون به شكل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه مي‌توانيد به منوي تنظيمات برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد. از قابليت‌هاي كاربردي كه اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) در اختيار كاربران خود قرار داده مي‌توان به امكان تغيير كيفيت تصاوير اشاره كرد. بنابراين در صورتي كه با كندي سرعت اينترنت مواجه هستيد، مي‌توانيد كيفيت نمايش تصاوير را بر اساس سرعت اينترنت خود تغيير دهيد.

جمع‌بندي

همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon) پرداختيم. به منظور دانلود برنامه ويسگون (Wisgoon) مي‌توانيد از منوي دانلود انتهاي همين مقاله استفاده كنيد. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد.

نقاط قوت:

  • امكان لايك و ارسال نظر
  • امكان دانلود و ذخيره تصاوير
  • امكان تغيير كيفيت نمايش تصاوير
  • قابليت جستجو
  • امكان مشاهده تصاوير بر اساس دسته‌بندي‌هاي مختلف

نقاط ضعف:

  • اين اپليكيشن تقريبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌اي ندارد

براي دانلود از كافه بازار كليك كنيد

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/1/30  ساعت: ۲۲ توسط:sobhanehbaeshgh :

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

مقدمه‌اي در رابطه با اپليكيشن ويسگون (Wisgoon)

شبكه‌هاي اجتماعي با قابليت‌هاي به اشتراك گذاري تصاوير و ويديو، از محبوبيت بسيار بالايي در ميان كاربران برخوردارند. از اين رو شاهد افزايش تعداد اپليكيشن‌ هايي هستيم كه در اين زمينه ارائه شده‌اند. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) نيز يك شبكه اجتماعي ايراني است كه تمركز اصلي آن بر روي به اشتراك گذاري تصاوير قرار دارد.

اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) همانند ساير شبكه‌هاي اجتماعي از قابليت‌هايي همچون لايك كردن، ارسال نظر و دانلود تصاوير بهره مي‌برد. در ادامه اين مقاله قصد داريم تا به معرفي اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) بپردازيم. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد. با ما همراه باشيد.

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

به منظور دسترسي به تمام قابليت‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) نياز است تا در آن عضو شويد. بدين منظور پس از اجراي برنامه با مراجعه به تب ثبت نام مي‌توانيد نسبت به عضويت در برنامه Wisgoon (ويسگون) اقدام نماييد. در صورت عدم تمايل به عضويت، امكان استفاده از برنامه به عنوان كاربر مهمان نيز فراهم آمده است.

پس از عضويت در برنامه ويسگون (Wisgoon) به صفحه اصلي آن منتقل مي‌شويد. اپليكيشن Wisgoon (ويسگون) شامل بخش‌هاي مختلفي مي‌شود كه امكان دسترسي به آن‌ها از طريق آيكون‌هاي موجود در قسمت انتهايي صفحه فراهم آمده است. در بخش اول برنامه، تصاوير ارسالي ساير كاربران نمايش مي‌شود و كاربران مي‌توانند پست مورد نظر را لايك كرده و يا نظرات خود را ارسال كنند. با لمس آيكون سه نقطه در گوشه پايين و سمت چپ هر پست به امكاناتي نظير به اشتراك گذاري پست و يا دانلود تصوير با كيفيت اصلي دسترسي خواهيد داشت.

برنامه ويسگون

به منظور ارسال پست در برنامه ويسگون (Wisgoon)  تنها كافيست تا آيكون سبز رنگ موجود در گوشه پايين و سمت راست صفحه را لمس كرده و تصوير مورد نظر خود را انتخاب كنيد.  اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) اين امكان را فراهم آورده تا كاربران اين برنامه بتوانند تصاوير ارسالي خود را در دسته‌بندي‌هاي مرتبط قرار دهند.

 

با مراجعه به تب دوم مي‌توانيد به دسته‌بندي‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد و تصاوير مربوط به هر دسته‌بندي را مشاهده كنيد. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) از قابليت كاربردي جستجو كاربران و مطالب نيز بهره مي‌برد كه دسترسي به اين قابليت از طريق لمس آيكون به شكل ذره بين در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امكان‌پذير است.

 

برنامه ويسگون

كاربران مي‌توانند با مراجعه به تب سوم مطالب منتخب و يا آخرين مطالب ارسالي كاربران را مشاهده كنند. در تب چهارم نيز امكان دسترسي به نوتيفيكيشن‌هاي برنامه Wisgoon (ويسگون) فراهم آمده است.

 

در نهايت در تب پنجم و آخر به اطلاعات حساب كاربري و تصاوير ارسالي خود دسترسي خواهيد داشت. همچنين امكان ويرايش اطلاعات حساب كاربري از طريق اين تب فراهم آمده است.

با لمس آيكون به شكل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه مي‌توانيد به منوي تنظيمات برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد. از قابليت‌هاي كاربردي كه اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) در اختيار كاربران خود قرار داده مي‌توان به امكان تغيير كيفيت تصاوير اشاره كرد. بنابراين در صورتي كه با كندي سرعت اينترنت مواجه هستيد، مي‌توانيد كيفيت نمايش تصاوير را بر اساس سرعت اينترنت خود تغيير دهيد.

جمع‌بندي

همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon) پرداختيم. به منظور دانلود برنامه ويسگون (Wisgoon) مي‌توانيد از منوي دانلود انتهاي همين مقاله استفاده كنيد. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد.

نقاط قوت:

  • امكان لايك و ارسال نظر
  • امكان دانلود و ذخيره تصاوير
  • امكان تغيير كيفيت نمايش تصاوير
  • قابليت جستجو
  • امكان مشاهده تصاوير بر اساس دسته‌بندي‌هاي مختلف

نقاط ضعف:

  • اين اپليكيشن تقريبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌اي ندارد

براي دانلود از كافه بازار كليك كنيد

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/1/25  ساعت: ۱۴ توسط:sobhanehbaeshgh :

ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

 

 

  • ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

    ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ 

    7 رپورتاژ اگهي را در 1000 وبلاگ رنك دار منتشر كنم

    همانطور كه ميدانيد يكي از راههاي گرفتن بك لينك درج رپورتاژ در وبلاگ ميباشد من با توچه به اينكه وبلاگهاي زيادي دارم ميتوانم رپورتاز شما در اين بلاگها منتشر كنم  .

    هر رپورتاژ در حدود 100 بلاگ ارسال ميشود

    ليست وبلاگها با پيج و دامين انها

    وبلاگها با پيج و دامين انها
    تبيان پيج 66
    بلاگ اسكاي پيج 39 و دامين 61
    بلاگر گوگل دامين 61 فيلتر ميباشد بايد با فيلتر شكن وارد شويد
    رز بلاگ پيج 36-43 و دامين 50
    رويا بلاگ پيج 29-32 و دامين 59
    نيلو بلاگ پيج 31- 37 دامين 66
    بلاگيا پيج 27 و دامين 53
    فام بلاگ پيچ 25 دامين 32
    پارسي بلاگ 53
    بيگ سايت پيج 29 و دامين 58
    اوا بلاگ 39
    سايت ازيا 39
    ويستا بلاگ پيج 27 و دامين 23
    تعدادي سرويس هم زير 20 موجود است

    در هر كدام از سرويسهاي بالا بين 100 تا 300 بلاگ موجود است

    براي سفارش و ديدن پنل در سايت انجام ميدهم كليك كنيد


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/1/25  ساعت: ۱۳ توسط:sobhanehbaeshgh :

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

 

 

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

    آيا تاكنون عبارت “نرخ پرش” را شنيده ايد؟ اين اصطلاح براي افرادي كه در زمينه سئو سايت فعاليت دارند مفهومي كاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهميت آن در چيست و اصلاً چرا بايد آن را به عنوان فاكتوري مهم در بهينه سازي سايت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معياري براي اندازه گيري درصد افرادي است كه وارد سايت مي شوند بدون اينكه در صفحه مورد نظر كار خاصي انجام دهند. براي مثال آنها بر روي يك آيتم، لينك “بيشتر بخوانيد” و يا هر لينك داخلي ديگر در صفحه كليك نمي كنند و اين بدان معناست كه سرور گوگل آناليتيكس از طرف بازديدكننده هيچ واكنشي دريافت نمي كند. هنگامي كه كاربر نتواند هيچ تعاملي با صفحه فرود برقرار نمايد مسلماً آن را ترك كرده و بازديد خود را تنها با يك صفحه خاتمه مي دهد. شما مي توانيد از نرخ پرش به عنوان معياري كه كيفيت سايت و يا كيفيت مخاطب را نشان مي دهد استفاده كنيد. منظور از كيفيت مخاطب اين است كه آيا مخاطب با اهداف سايت شما همسو است يا خير!

    چگونه گوگل آناليتيكس نرخ پرش را اندازه گيري مي كند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ريت به شيوه زير محاسبه مي شود:

    “نرخ پرش به بازديدهاي تك صفحه اي گفته مي شود كه بر تمام بازديدها يا درصدي از آن ها كه كاربر تنها وارد يك صفحه شده و صرفاً يك درخواست مجزا به سرور آناليتيكس مي فرستد، تقسيم مي گردد. “

    به عبارت ديگر، بانس ريت بازديدهايي كه كاربر در آن ها تنها يك صفحه را باز كرده جمع مي بندد و تعداد آن ها را به كل بازديدها تقسيم مي كند. بالا بودن نرخ پرش سه چيز را نشان مي دهد:

    • كيفيت صفحه پايين است و در آن چيزي براي دعوت كاربر به برقراري تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما يكي نيست، به همين دليل نمي تواند با آن صفحه تعامل برقرار كند.
    • بازديدكنندگان اطلاعاتي كه به دنبال آن هستند را پيدا كرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسياري در مورد اينكه Bounce Rate يكي از فاكتورهاي رتبه بندي در سئو و افزايش رتبه گوگل است مطرح مي شود اما به سختي مي توان تصور كرد كه گوگل داده هاي گوگل آناليتيكس را به عنوان يك فاكتور رتبه بندي در نظر مي گيرد زيرا اگر گوگل آناليتيكس به خوبي عمل نكند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتي مي توانيد نرخ پرش را دستكاري كنيد.

    خوشبختانه، برخي از گوگلرها نيز با اين نظر موافق هستند كه گوگل از داده هاي گوگل آناليتيكس در الگوريتم جستجوي خود استفاده نمي كند. اما شما بايد مطمئن شويد هنگامي كه افراد از طريق يك موتور جستجو وارد سايت مي شوند، ديگر به ليست نتايج جستجو باز نمي گردند زيرا اين نوع پرش احتمالاً يك فاكتور رتبه بندي در نظر گرفته خواهد شد. اين پرش ممكن است به روشي متفاوت از نرخ پرشي كه در گوگل آناليتيكس مشاهده مي كنيم اندازه گيري شود.

    از نقطه نظر سئو، شما بايد هر آنچه كه مربوط به سايت است را بهينه سازي كنيد. بنابراين، نگاه دقيق به بانس ريت به شما كمك مي كند، وبسايت خود را بهينه سازي كنيد كه اين امر همان سئو را در بر مي گيرد.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    بانس ريت چگونه تفسير مي شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اينكه آيا اين خوب است يا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگي دارد. اگر هدف صفحه آگاهي دادن و انتشار خبر است، نرخ بالاي پرش در هر ثانيه بد به نظر نمي رسد. البته واضح است كه شما دوست داريد افراد مقالات بيشتري در سايتتان بخوانند، در خبرنامه سايت عضو شوند و … اما هنگامي كه آن ها تنها يك صفحه را باز مي كنند، يك پست مي خوانند يا يك آدرس پيدا مي كنند، كاملاً طبيعي است كه بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در اين حالت، هيچ واكنش يا پيغامي به سرور گوگل آناليتيكس ارسال نمي شود، در نتيجه يك پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدير وبلاگ هستيد، هوشمندانه ترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد ايجاد بخشي است كه تنها “بازديدكنندگان جديد” را در برگيرد. اگر Bounce Rate در بين بازديدكندگان جديد بالا باشد، در مورد اينكه چگونه مي توان تعامل آن ها با سايت را بهبود بخشيد فكر كنيد زيرا هدف شما برقراري تعامل بين بازديدكنندگان جديد و سايت است.

    اگر هدف صفحه ايجاد تعامل با سايت باشد، در اين حالت بالا بودن بانس ريت اصلاً خوب نيست. فرض كنيد صفحه اي داريد كه تنها هدف آن عضويت بازديدكنندگان جديد در خبرنامه است. اگر اين صفحه نرخ پرش بالايي داشته باشد، شما بايد آن را بهينه سازي كنيد. براي مثال با افزودن يك فراخوان يا يك گزينه نظير “در خبرنامه ما عضو شويد” مي توانيد نرخ پرش را كاهش دهيد. اما دلايل ديگري نيز براي بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراك خبرنامه وجود دارد. در صورتي كه بازديدكنندگان را با وعده هاي دروغين فريب داده باشيد، از اينكه كاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار كنند تعجب نكنيد. مسلماً آن ها هنگامي كه وارد صفحه اشتراك شده اند، چيز ديگري انتظار داشته اند. از طرفي اگر از همان ابتدا در مورد اينكه بازديدكنندگان از صفحه اشتراك چه چيزي انتظار دارند شفاف سازي كنيد، Bounce Rate پايين نكات بسياري در مورد كيفيت بازديدكنندگان به شما نشان خواهد داد، براي مثال شما متوجه مي شويد آن ها براي به اشتراك درآمدن در خبرنامه ترغيب شده اند.

    نرخ پرش و تبديل

    اگر از نقطه نظر تبديل به نرخ پرش نگاه كنيد، اين فاكتور را مي توانيد به عنوان معياري براي سنجش موفقيت در نظر بگيريد. براي مثال، فرض كنيد طراحي صفحه خود را به اميد اينكه بهتر خواهد شد تغيير داده ايد، سپس تمام حواس خود را بر روي بانس ريت متمركز كنيد. اگر نرخ پرش افزايش پيدا كرد مطمئن باشيد، تغيير در طراحي يك تغيير نادرست بوده و نرخ تبديل پايين مي باشد.

    شما بايد نرخ پرش صفحات عمومي سايت را نيز بررسي كنيد. كدام صفحات نرخ پرش بالا و كدام يك نرخ پرش پايين دارند؟ تمام آن ها را با هم مقايسه كنيد و از صفحاتي كه نرخ پرش آن ها پايين است ياد بگيريد.

    يكي ديگر از ديدگاه هايي كه در مورد نرخ پرش مي توان عنوان كرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافيك است. كدام منابع ترافيك به نرخ پرش بالا يا پايين منجر مي شوند؟ براي مثال، خبرنامه يا يك سايت مرجع كه ترافيك بالا ارسال مي كند؟ آيا متوجه مي شويد چه چيزي منجر به اين Bounce Rate شده است؟ و اگر يك كمپين گوگل ادوردز راه انداخته ايد، آيا بايد به نرخ پرش اين منبع ترافيك چشم بدوزيد؟

    مشتريان بسياري وجود دارند كه بانس ريت سايت آن ها به طور غير طبيعي پايين است. در اين مورد، تمام زنگ خطرها بايد خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزايش نرخ پرش را نداشته ايد زيرا احتمالاً اين بدين معناست كه گوگل آناليتيكس به درستي عمل نكرده است. عوامل بسياري بربانس ريت تاثيرگذار هستند زيرا آن ها يك واكنش به سرور گوگل آناليتيكس مي فرستند و اين سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسايي مي كند. معمولاً يك نرخ پرش پايين و غيرطبيعي به واسطه عملي كه سرور گوگل آناليتيكس را برانگيخته مي كند ايجاد مي شود. در مورد پاپ آپ ها، نمايش خودكار ويدئوها و يا رويدادي كه بعد از يك ثانيه آن را اجرا كرده ايد فكر كنيد. البته اگر رويدادي رخ داده كه پيمايشگر، صفحه را دنبال مي كند، در اين حالت پايين بودن نرخ پرش بسيار خوب است. اين نشان مي دهد كه مردم صفحه را به سمت پايين پيمايش مي كنند و محتوا را تا آخر مي خوانند.

    چگونه مي توان بانس ريت را كاهش داد؟

    تنها راه كاهش نرخ پرش، ايجاد تعامل با صفحه سايت است. به طور كلي نرخ پرش را مي توان از دو ديدگاه ترافيك و صفحه بررسي كرد. اگر منابع مشخص ترافيك، نرخ پرش بالايي داشته باشند، شما بايد به انتظارات بازديدكنندگاني كه از آن منابع به سايت شما مي آيند توجه كنيد. فرض كنيد در سايتي ديگر تبليغات راه اندازي كرده ايد و افراد بسياري از طريق پرش تبليغات وارد سايت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نكرده و به نيازهاي آن ها پاسخ نداده ايد. پس تبليغات را بازبيني كنيد و ببينيد آيا با صفحه اي كه نمايش مي دهيد همخواني دارند يا خير؟ اگر ندارد، مطمئن شويد كه صفحه دنباله رو تبليغات است يا برعكس!

    اگر صفحه سايت پاسخگوي نيازها و انتظارات بازديدكنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالايي دارد، شما تنها بايد صفحه را بررسي كنيد. كاربرد صفحه چيست؟ آيا در بالاي صفحه فراخوان وجود دارد؟ آيا در آن صفحه لينك هاي داخلي كه به صفحات يا پست هاي مرتبط ارجاع داده مي شوند وجود دارد؟ آيا منويي كه بتوان به راحتي از آن استفاده كرد در اختيار داريد؟ آيا صفحه مورد نظر افراد را براي بازديدهاي بعدي به سايت دعوت مي كند؟ اين ها تمام مواردي هستند كه هنگام بهبنه سازي صفحه خود به آن ها نياز داريد.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهيت سايت و همچنين حوزه فعاليت آن مي توان، ميانگيني براي سنجش بالا و پايين بودن اين عدد مشخص نمود كه در تضوير زير براي حوزه هاي مختلف توسط كارشناسان اندازه گيري و مطرح شده است.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    نرخ خروج چيست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته مي شود. از نظر ادبي، نرخ خروج به درصد بازديدهاي صفحه كه آخرين بازديد بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصميم گيري كاربر براي خاتمه بازديد از صفحه وبسايت را در بر مي گيرد. صفحه پشتيباني گوگل مثال هايي واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه مي دهد كه تفاوت بين اين دو به خوبي آشكار است. به مثال هاي زير دقت كنيد:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ريت و نرخ خروج به شرح زير مي باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سي و سه درصد (3 بازديد و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (يك بازديد از صفحه A شروع شد اما يك بازديد مجزا نبود، در نتيجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سي و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج كمتر است زيرا 3 بازديد با صفحه B شروع شد اما يك بازديد به پرش منجر گرديد)

    صفحه C: صد درصد (يك بازديد با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معياري است كه شما مي توانيد براي آناليز تلاش هاي بازاريابي خود از آن بهره ببريد. شما مي توانيد از آن استفاده كنيد تا ببينيد آيا صفحه شما پاسخگوي نياز بازديدگنندگان است يا خير. همانطور كه مشاهده نموديد، پرش بازديدكنندگان از سايت لزوماً قبل از اينكه آن ها سايت را ترك كنند اتفاق نمي افتد. با اين حال، شما از آن ها مي خواهيد كه با سايت شما تعامل برقرار كنند. از اين رو مي توان از نرخ پرش براي فهميدن اينكه كدام صفحه نيازمند توجه بيشتر است استفاده كرد. برآورده نمودن انتظارات بازديدكنندگان و تعامل برانگيزتر كردن صفحات، همه به ايجاد يك وبسايت عالي كمك خواهند كرد و همه ما ميدانيم كه يك سايت جذاب، رتبه بهتري به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سايت 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/12/27  ساعت: ۲۳ توسط:sobhanehbaeshgh :

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين را داريد شايد تاريخچه خريد آنلاين و فروشگاه هاي آنلاين براي شما جالب باشد و از تجربيات آنها كمك بگيريد.

jjb4_t4.jpg

انتشار در javanonline.ir

خريد آنلاين نوعي تجارت الكترونيك مي باشد كه به مصرف كنندگان اين امكان را مي دهد تا با استفاده از يك مرورگر از طريق موبايل و يا كامپيوتر خود بتوانند كالا يا خدمات موردنياز خود را پيدا كرده و به طور مستقيم از طريق اينترنت از يك فروشگاه اينترنتي كالا و يا خدمات مورد نظر خود را خريداري كنند. در اينجا مشتري مي‌ تواند تنها با يك سرچ ساده كالاي مورد نظر خود را با قيمت بسيار مناسب تر در سايت‌هاي گوناگون پيدا كند رقابتي بسيار تنگاتنگ كه به لطف اينترنت به وجود مي‌آيد، چراكه در اينجا مشتري مي‌تواند تنها با يك سرچ تعداد زيادي فروشگاه آنلاين را پيدا كند كه محصول و يا خدمات مورد نياز او را ارائه مي‌كنند و به اين صورت خريدار مي‌تواند با صرف كمترين زمان كالاي خود را پيدا كرده قيمت و برندهاي مختلف را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت بتواند بدون محدوديت مكاني و زماني فروشگاه اينترنتي را انتخاب كند كه مي‌تواند بهترين خدمات و قيمت را در اختيار او قرار دهد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كند تا خريدار بتوانيد محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتي بررسي كند يك فروشگاه اينترنتي براي اين كار از تصاوير، فيلم جدول مشخصات فني و توضيحات مربوط به محصول استفاده مي كند و حتي خريداران مي‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و يا خدمت مورد نظر درج كنند تا مشتريان ديگر بتوانند از آن استفاده كنند علاوه بر تمام اين موارد مشتري مي‌تواند كالاهاي مورد نظر خود را در كنار يكديگر قرار داده و آنها را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت مشتري بتواند انتخاب بهتري داشته باشد اين موارد تنها قسمت كوچكي از مزاياي خريد اينترنتي بشمار مي‌آيد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند خريدار را قادر كند تا با استفاده از فيلترهايي كه در اختيار او قرار مي دهد به راحتي بتواند با استفاده از ويژگي‌هاي مورد نظر خود مدل، مارك يا موارد خاص ديگر به او براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود كمك كند در آخر نيز مشتريان آنلاين مي‌توانند براي تكميل معامله و پرداخت مبلغ كالا و يا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانكي استفاده كنند و يا حتي مي‌توانند مبلغ آن را بعد از دريافت محصول با اطمينان بيشتر درب منزل پرداخت كنند چراكه امروزه بسياري از سايت‌ها براي راحت كردن فرايند خريد و اطمينان بيشتر مشتري براي ارسال كالاهاي فيزيكي مانند كتاب، لباس يا لوازم خانگي و هر آنچه كه مي‌تواند به ذهن شما برسد از سرويس‌هاي مختلفي مانند ارسال رايگان، پرداخت درب منزل و حتي بازگشت كالا تا يك هفته را براي رقابت با يكديگر و جلب رضايت بيشتر مشتري ارائه مي‌كنند، اما زمان خريد محصولات ديجيتالي مانند فايل‌هاي صوتي، تصويري و يا نرم افزار از يك فروشگاه اينترنتي معمولاً فايل خريداري شده از طريق اينترنت براي مشتري ارسال مي‌شود. اگر در اينجا بخواهيم بزرگترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران و جهان نام ببريم مي‌توانيم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و يا از 20Bekhar نام ببريم كه يك فروشگاه تخصصي در زمينه فروش لوازم خانگي مي باشد.

اما اين دسته از سايت‌ها كه محصول و يا خدمات مختلفي را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند با واژهاي مختلفي شناخته مي‌شوند كه مي‌توانيم به خرده فروشي الكترونيكي، فروشگاه اينترنتي، فروشگاه الكترونيكي، فروشگاه آنلاين و يا فروشگاه مجازي اشاره كنيم. اين فروشگاه ها به دليل اينكه امروزه موبايل هاي هوشمند در دست همه مي‌باشند و بيشترين استفاده را در طول روز براي افراد دارد و بيشتر وقت خود را با گوشي موبايل در اينترنت مي‌گذرانند وب سايت‌هاي خود را به‌ گونه‌اي طراحي كرده اند كه مشتريان به راحتي بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن هاي هوشمند خود به راحتي بررسي كنند و حتي بسياري از اين فروشگاه ها داراي اپليكيشن هايي مي‌باشند كه بر روي تلفن همراه و تبلت نصب مي‌شود تا مشتريان بتوانند راحت تر از آنها استفاده كنند و هميشه كنار شما باشند.

تاريخچه خريد آنلاين از كجا شروع شد

اگر در اينجا بخواهيم ‌به اولين شركتي اشاره كنيم كه بستر تجارت آنلاين را فراهم كرد مي‌توانيم به IBM (OLTP)  اشاره كنيم كه در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاين را گسترش داد و توانست امكان پردازش معاملات مالي را در لحظه فراهم كند، بعد از ايجاد اين بستر توسط IBM براي اولين بار توسط يك شركت هواپيمايي در آمريكا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت اين شركت از اين بستر براي رزرواسيون بليط هواپيما به صورت انلاين استفاده مي كرد، به اين صورت كه كامپيوترهاي واقع در آژانس هاي مسافرتي به يكServer  در IBM متصل مي شدند كه مي توانستند به يك Database همزمان دسترسي داشته باشند تا همه آژانس هاي مسافرتي بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسي داشته باشند و كار رزرو كردن بليط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اينترنتي در ابتدا فقط به عنوان يك ابزاري تبليغاتي و يك ويترين براي شركت ها عمل مي كرد كه شركت هاي بزرگ از آن براي معرفي محصولات خود استفاده مي كردند تا بتوانند اطلاعات كامل مربوط به محصول خود را معرفي و ارائه كنند اما با همه گير شدن بيشتر اينترنت و راه پيدا كردن كامپيوترها به خانه ها به سرعت مديران شركت هاي تجاري و توليد كنندگان دريافتند كه مي‌توانند از اين ابزار ساده براي فروش محصولات و خدمات خود استفاده كنند و محصولات خود را به تمام دنيا معرقي و به فروش برسانند بدون آنكه محدوديت فيزيكي و زماني داشته باشند، چراكه تجربه يك خريد آنلاين مي‌تواند مزاياي بسياري هم براي فروشنده و هم خريدار ايجاد كند از طرفي فروشنده هيچ محدوديتي در زمان، مكان و تنوع اجناس خود ندارد و مي‌تواند هزينه هاي آن را تا حد چشم گيري كاهش دهد و اين يعني قيمت تمام شده كمتر و قدرت بيشتر براي رقابت؛ از طرف ديگر خريدار نيز بدون محدوديت زماني و مكاني مي‌تواند در كوتاه ترين زمان محصول خود را پيدا كرده و آن را با هزينه اي بسيار كمتر تهيه كند همين چند عامل باعث شد فروشگاه اينترنتي و تجارت آنلاين با سرعتي باورنكردني رشد كنند تا جايي كه امروزه محصول و يا خدماتي نيست كه در اينترنت نتوانيد آن را يافت كنيد.

رشد فروشگاه هاي آنلاين از كجا شروع شد

اولين سرور و مرورگر وب جهاني توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 براي استفاده تجاري شروع به طراحي كرد و در سال 1991 شروع به كار كرد و پس از آن در سال 1994 بانكداري آنلاين كار خود را آغاز كرد و سپس اولين فروشگاه اينترنتي پيتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقيقت اولين فروش اينترنتي انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سايت فعاليت خود را در سال 1995 آغاز كرد و پشت آن eBay نيز در سال 1995 پا به دنياي تجارت الكترونيك گذاشتند و از اينجا به بعد بود كه فروشگاه هاي اينترنتي با سرعت باور نكردني يكي پس از ديگري پا به دنياي تجارت آنلاين گذاشتند تا جايي كه امروزه شركت هاي كوچك و حتي خرده فروشان نيز سعي كردند از اين بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازي فروشگاه اينترنتي محصول و خدمات خود را ارائه كنند و سهم خود را از اين بازار پيدا كنند اما به شما پيشنهاد مي كنيم آن را دست كم نگيريد و قبل از راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي و فروشگاه اينترنتي خود با مشكلات و سختي هاي آن آشنا شويد چون اگر آشنايي درستي با آن نداشته باشد و نتوانيد در آن رقابت كنيد مي‌تواند به سرعت تمام سرمايه و كسب و كار شمارا در خود هضم كند و چيزي از آن باقي نگذارد.

رفتار خريدار يا مشتري در يك فروشگاه اينترنتي

هنگامي كه شخصي تصميم به خريد آنلاين مي گيرد به احتمال زياد از طريق تلفن همراه، رايانه، تبلت و يا ساير دستگاه هاي ديجيتال براي متصل شدن به اينترنت و جمع آوري اطلاعات استفاده  مي كند؛ اما محيط ديجيتال مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد چراكه توجه داشته باشد مشتري در زمان خريد آنلاين نمي ‌تواند شما و كسب و كارتان را ببيند و به همين دليل خطر بيشتري را نسبت به افرادي حس مي كند كه در يك فروشگاه فيزيكي خريد مي‌كنند، سه عامل اصلي وجود دارد كه ممكن است در تصميم گيري افراد در زمان خريد از يك فروشگاه آنلاين تأثير بگذارد اول اينكه مطمئنا مشتري دوست دارد در زمان خريد يك كالاي فيزيكي بتواند آن را از نزديك ببيند و آن را لمس كند و عدم وجود اين موضوع در يك فروشگاه آنلاين باعث مي‌شود مشتري به كيفيت و اصل بودن كلاً ترديد پيدا كند كه محصول واقعي كه قرار است به درست او برسد چقدر با تصاوير و توضيحات داده شده مطابقت مي كند، دوم اينكه مشتري ممكن است بابت اصل بودن كالا و خدمات پس از فروش و حتي گارانتي به شك بيفتد و از اين موضوع ترس داشته باشد كه اگر مشكلي وجود داشته باشد چطور مي‌تواند اين موضوع را پيگيري كند و بايد سراغ چه كسي برود، اما سومين عامل كه مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد پرداخت هزينه در مقابل محصول است كه ممكن است با استفاده از درگاه اينترنتي حساب بانكي خود را به خطر بيندازد و يا شايد هيچ گاه كالاي خود را دريافت نكند و پول خود را از دست بدهد اين عواملي هستند كه مي‌تواند در رفتار خريدار فروشگاه اينترنتي تاثير گذاشته و ترجيح دهد كالاي مورد نظر را از يك فروشگاه فيزيكي با قيمت بالاتر تهيه كند.

از همين رو صاحبان فروشگاه هاي آنلاين بر جنبه اعتماد مشتري تأكيد بسيار زيادي دارند و سعي مي‌كنند با روش هاي مختلف اعتماد بيشتر مشتري را به دست آورند به همين خاطر نيز بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي براي اينكه بتوانند اعتماد مشتري خود را به دست آورند و احساس امنيت بيشتري به مشتريان خود بدهند از سرويس هايي مانند ارسال ريگان، تسويه درب منزل، بازگشت كالا و سرويس هاي ديگري به مشتريان خود ارائه مي‌كنند تا خريدار بتواند با اطمينان خاطر خريد خود را انجام دهد.

تجارت الكترونيك به سرعتي درحال توسعه در تمام دنيا مي باشد كه در كه در سال هاي خيلي نزديك شاهد اين خواهيم بود كه فروشگاه هاي فيزيكي بيشتر تبديل به ويترين و نمايشگاه هايي براي توليد كنندگان و نمايندگي ها مي شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در ديد مشتري قرار دهند.

منبع: ويكي پديا

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/12/1  ساعت: ۰۹ توسط:sobhanehbaeshgh :