فروشگاه فروشگاه

صبحانه با عشق

چگونه فروشگاه وبمستران بازار ربات تبچي را در دست گرفت؟

چگونه فروشگاه وبمستران بازار ربات تبچي را در دست گرفت؟

 

فروشگاه وبمستران فروشگاهي در زمينه فروش فايل است در اين فروشگاه انواع فايل و پروژه با قيمتي كم به فروش مي رسد اين فروشگاه در سال 1396 توسط دو شريك اصفهاني تاسيس گرديد كه هدف اين دو شريك از ساخت فروشگاه وبمستران ارائه ناب ترين فايل ها با قيمتي كم به كاربران اينترنت بوده است فروشگاه وبمستران بيش از 5 سال است كه در زمينه فروش فايل فعاليت ميكند و در اين مدت توانسته اعتبار و مشتريان خاص خود را داشته باشد ، محسن پيماني مدير فروشگاه وبمستران درباره ايده فروشگاه وبمستران كه به ذهنش رسيد اينگونه ميگويد :

من و شريكم در يك كافي نتي كار ميكرديم و به دانشجويان خدمات دانشگاهي ارائه ميكرديم ، روزي به پيشنهاد شريكم تصميم گرفتيم كه سايتي در زمينه فايل راه اندازي كنيم ، اوايل اين كار را جدي دنبال نميكرديم اما با گذشت زمان و به مرور كار روي سايت را آغاز كرديم ابتداي كار كار سختي را پيش رو داشتيم چراكه بايد ناب ترين فايل ها را آماده ميكرديم اما به مرور زمان اين مسير براي ما هموار گشت و توانستيم فايل هاي ناب را تهيه كنيم و براي فروش قرار دهيم ، اكنون به جايگاهي رسيده ايم كه ميتوانيم با سايت هايي مانند فرادرس،فايل سل،فرا فايل و فاپول رقابت كنيم و اين رقابت براي من و شريكم بسيار شيرين است

از جمله خدماتي كه فروشگاه وبمستران را بسيار محبوب كاربران اينترنت كرد ربات تبچي فروشگاه وبمستران بود با گذشت زمان خريد ربات تبچي بدون ديليت در فروشگاه وبمستران ارائه شد و مشتريان زيادي از خدمات اين وبسايت استفاده كردند تبچي يك ابزار تبليغاتي است كه ميتوانيد به وسيله آن تبليغات خود را در اينترنت انجام دهيد اين ابزار بسيار ابزار خوبي براي كسب و كارهاي نوپا است و هر كسب و كاري ميتواند تبليغات خود را در اينترنت به وسيله تبچي انجام دهد يكي ديگر از خدماتي كه فروشگاه وبمستران به مشتريان خود ارائه ميدهد انواع سابليمينال است به طور كلي از هرجايي سابليمينال ها را گير بياوريد يا از اينترنت دانلود كنيد يا از كسي تهيه كنيد بايد بدانيد كه سابليمينال ها روي ضمير ناخودآگاه شما تاثير ميگذارد و تاثيرش روي ضمير ناخودآگاه هست پيام هاي سابليمينال ضمير هاي ثروت و عادت هاي شما را براي رسيدن دوباره به موفقيت تنظيم ميكند و ناخودآگاه شما را دوباره برنامه ريزي ميكند عده اي به سابليمينال باور ندارند كه خب هرشخصي نظر خودش را دارد اما سابليمينال موردي است كه در علم نيز ثابت شده است

از ديگر خدمات وبسايت فروشگاه وبمستران كه بسيار معروف است پنل لايك فروشگاه وبمستران است اين پنل قابليت اين را دارد كه به راحتي براي پست هاي پيج اينستاگرامي خود لايك بزنيد خريد پنل لايك در فروشگاه وبمستران فقط با چند كليك انجام ميشود و پس از خريد يك پنل لايك ناب و خاص با كلي امكانات در اختيارتون قرار ميگيره پنل لايك فروشگاه وبمستران خاص ترين پنل لايك در تلگرام است چرا كه ميتوانيد بدون محدوديت براي پيج خود لايك بزنيد البته بايد مراقب محدوديت هاي اينستاگرام باشيد چرا كه اين محدوديت ها باعث ميشود اگر در زدن لايك به پيج خود زياده روي كنيد باعث مسدوديت پيج اينستاگرام شما خواهد شد فروشگاه وبمستران : تقريبا در سال ???? بود كه محسن پيماني ?? ساله ايده اي به ذهنش رسيد و آن را عملي كرد و آن ايجاد يك فروشگاه فايل با فايل هاي ناب و مرجع بود پيماني در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا كه او يك وبمستر بود و در كنار ديگر وبمستران مشغول فعاليت بود فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روي سرويسي از بلاگ هاي رز بلاگي مديريت ميشد اما بعد ها با توسعه وب بر روي يك سايت اختصاصي قرار گرفت و اكنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رساني به مشتريان سراسر ايران است در زير اين فروشگاه را به طور كلي آناليز ميكنيم و محصولاتي كه در اين فروشگاه به فروش مي رسد را بررسي ميكنيم

http://gg.gg/11wdz2

https://bit.ly/3JcrzkY

https://did.li/qllaa

https://llk.dk/k8cyql

از محصولاتي كه در داخل فروشگاه وبمستران به فروش مي رسد بنرهاي لايه باز مناسبتي هستند  انواع بنر هاي لايه باز مناسبتني شامل بنر هاي مناسبتي براي ماه محرم ، بنر هاي مناسبتي براي ماه رمضان و انواع بنر هاي لايه باز ديگر در اين وبسايت بزرگ آينده نگر قرار دارند اين فايل ها به اين صورت است كه با دانلود هر كدام امكان ويرايش صد درصدي آنها قرار دارد و ميتوانيد آنها را هر طور كه دوست داريد ويرايش كنيد و لذت ببريد

هر سايتي در ايران به يه چيزي معروف است ديجي كالا به فروش فايل ، بيتوته به مقاله و معروفيت فروشگاه وبمستران هم به ربات هاي تلگرامي كه قرار مي دهد است يكي از معروف ترين اين ربات ها كه خيلي ها اون رو ميشناسن ربات تلگرامي تبچي است كه اين فروشگاه ? سالي است كه آن را ارائه ميدهد و به مشتريان عزيز خدمات ارائه مي دهد حال بياييد با هم ببينيم اصلا ربات تبچي چيست ؟

ربات تبچي رباتي كه اين روزها در تلگرام نام اون رو زياد ميشنويم و دوست داريم بدونيم چه رباتي هست و چه كارايي داره و دقيقا براي ما چيكار ميكنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچي يه ربات تلگرامي هست كه انواع مختلفي با امكانات مختلفي داره و خوراك تبليغات توي تلگرام و سوپر گروه هاي تلگراميه ، پس به سوال اولتون جواب دادم كه دقيقا ربات تبچي چي هست بدونين كه ربات تبچي يه ربات تبليغاتي توي تلگرام هستدر اينترنت كه سرچ ميكردم بسياري از سوالات شما در مورد اين بود كه فروشگاه وبمستران با چه سيستمي ساخته شده است برام به عنوان مدير اين فروشگاه خيلي جالب بود چون اينقدره سايت بزرگي داريم كه درباره سيستمي كه باهاش ساخته شده سرچ و جستجو ميشود به شما عزيزان ميگويم كه فروشگاه وبمستران با سيستم وردپرس ساخته شده كه تمومي پروتكل هاي امنيتي رو رعايت ميكنه و امن ترين و قوي ترين وبسايت حال حاضر فروشگاه فايل در اينترنت هست در طراحي فروشگاه وبمستران از سيستم وردپرسي پيشرفته استفاده شده است از ديگر ويژگي هايي كه فروشگاه وبمستران را از فروشگاه هاي ديگر متمايزتر كرده است وجود نمونه سوالات آزمون آيين نامه براي سال ???? است آزمون آيين نامه يكي از آزمون هاي سخت راهنمايي و رانندگي است كه در ايران برگزار ميشود تا گواهينامه به مددجويان گواهينامه تقديم شود

منبع: shop.themmaker.ir

 

https://sites.google.com/view/scsdsdf/home

https://www.evernote.com/shard/s649/sh/b909863c-c39a-b716-b1df-f0e30bdd26f1/e6f606aa124136dff8d041b43e42dea4

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/07/blog-post_23.html

https://telegra.ph/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A8%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-07-23

https://diigo.com/0pf0kk

https://www.merchantcircle.com/blogs/zsk-seo-concordia-mo/2022/7/-/2273903

https://nihekar909.bloggersdelight.dk/2022/07/23/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%a2%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%85%db%8c%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%af%d8%b1%d8%ae/

https://penzu.com/p/059aecd7

https://www.pearltrees.com/sadexi6349/zaid-khatri/id54214426/item455102295

https://all4webs.com/muhammadzaid/160515931585160117401570170515?44036=56458

https://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/2696279

https://medium.com/@ZaidKhatri01/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%A2%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B4%D9%87%D8%B1-5c0338251ccc

https://www.click4r.com/posts/g/5160585/

https://ddfawere.webstarts.com/blog/post/maarf-dm-m-n-mgr-tr-h-s-tdrkhm-n-shhr

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4113666

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8908346

https://ello.co/higajok135/post/ynclpxf_yazr8sd0gpg65a

https://writeupcafe.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af%d9%be%d9%86%d9%84%d9%84%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%86/

 

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/5/11  ساعت: ۰۸ توسط:sobhanehbaeshgh :

معرفي ايده براي فعاليت در اينستاگرام

معرفي ايده براي فعاليت در اينستاگرام

ايده شماره 1: محصولات و خدمات خود را در اينستاگرام بفروشيد

فروش خدمات و كالا يكي از رايج ترين راه هاي كسب درآمد نه تنها از طريق اينستاگرام، بلكه به طور كلي از طريق انواع شبكه هاي اجتماعي است. به عنوان يك قاعده، كاربر يك حساب شخصي ايجاد نمي كند، بلكه صفحه اي از فروشگاه خود را ايجاد مي كند. البته نمي توان فقط پست هاي خسته كننده اي در مورد ورود مجموعه جديد كيف ها يا فروش ست هاي اتاق خواب گذاشت. فعاليت مناسب و حرفه اي تر را با استفاده از خدمات irpanel  تجربه كنيد.

محتوا بايد جالب، جذاب، جذاب باشد. وبلاگ نويس بايد ياد بگيرد كه چگونه محصول خود را به درستي ارائه كند و خلاق باشد. ذكر قيمت الزامي است تا خريدار بالقوه بلافاصله متوجه شود كه در يك فروشگاه واقعي اينستاگرام است. محبوب ترين حوزه هاي اينستاگرام عبارتند از:

  • بلاگري
  • لوازم آرايشي
  • حيوانات
  • گياهان
  • كالاهاي خانگي
  • آموزشي
  • محصولات دست ساز
  • گردشگري
  • مجموعه هاي هديه و كيك، ميوه هاي عجيب و غريب.

مثلا شما زبان انگليسي تدريس مي كنيد. براي جذب يك دوره از دانش آموزان، شما بايد نشريات جالبي را نه تنها براي خود كشور منتشر كنيد، كه چشم اندازهاي روشني را باز مي كند، بلكه نكاتي براي يادگيري زبان، راه هاي جالب براي تسلط بر الفباي پيچيده انگليسي نيز دارد. هنگامي كه يك مربي تناسب اندام مي خواهد مشتريان را به كلاس هاي خود جذب كند، بايد برنامه خود را با پست هاي ورزشي و روش هاي اصلي كاهش وزن كم كند.

  • در اينستاگرام، مشتركين بيشتر جذب تصاوير مي شوند: روشن، زيبا، غير معمول. به انتخاب مواد تبليغاتي توجه ويژه اي داشته باشيد.
  • متن نيز مهم است. اگر وظيفه تصوير جلب توجه شخصي است، پس توضيحات محصول بايد او را در تصميم گيري براي خريد تقويت كند.
  • هنگام پردازش عكس ها، از فيلترهاي ويژه اي كه در اينستاگرام موجود است استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد كه اين سرويس هنوز به عنوان يك پلت فرم اشتراك گذاري عكس قرار دارد، بنابراين جعبه ابزار آن همه چيز مورد نياز شما را دارد.
  • با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. مطمئن شويد كه به تمام سوالات كاربران در مورد ويژگي هاي محصول يا ويژگي هاي خدمات پاسخ دهيد.
  • عكس هاي شخصي را به حساب تجاري خود اضافه نكنيد. ياد بگيريد تبليغات برند را از حريم خصوصي خود جدا كنيد. بعيد است كه مصرف كنندگان آن را دوست داشته باشند اگر فيد خبري شامل تصاوير سه فرزند شما كه با خمير شكلات آغشته شده اند در ميان عكس هاي زيباي جواهرات دست ساز باشد. اين براي يك آلبوم عكس خانوادگي عالي است و باعث لبخند خانواده شما مي شود، اما مشتركيني كه به كسب و كار شما علاقه مند هستند به آن نيازي ندارند.
  • معيار را در تعداد انتشارات رعايت كنيد. شروع به ارسال هرزنامه نكنيد.
  • به طور مداوم مخاطبان هدف خود را گسترش دهيد.

ايده شماره 2: فروش تبليغات در پيج

تبليغات نه تنها موتوري براي تجارت است، بلكه ابزاري عالي براي كسب درآمد در شبكه هاي اجتماعي است. اصل كار بسيار ساده است. ابتدا كاربر با تبليغ كننده مذاكره مي كند. او سپس مطالب تبليغاتي يا خلاقيت هاي سفارش داده شده را دريافت مي كند، خودش يك ويديو مي گيرد يا يك مقاله تبليغاتي مي نويسد. سپس محتوا بر اساس برنامه زماني مصوب يا به درخواست كاربر در صفحه منتشر مي شود.

ايده شماره 3: فروش عكس در اينستاگرام

فقط عكاسان و طراحان گرافيك حرفه اي مجاز هستند كه مهارت كار در برنامه هاي خاص را داشته باشند. اگر واقعاً اين گزينه را دوست داريد، ابتدا بايد آموزش را طي كنيد كه بيش از يك ماه طول مي كشد. اين حرفه اي نيست كه بتوان در عرض چند هفته ياد گرفت.

  • عكاسان چه چيزي مي توانند در اينستاگرام بفروشند؟ آواتارهاي انحصاري، كارتون، لوگو، عكس و تصوير ساده، پرتره (معمولي و متحرك)، طراحي. چه كسي به اين محصولات نياز دارد؟ مديران محتوا، مديران حساب‌هاي تجاري و كاربران عادي كه مي‌خواهند محتواي منحصربه‌فردي براي تبليغ صفحه خود يا افزايش علاقه مخاطبان به دست آورند.

متاسفانه حتي يك درآمد تقريبي را نمي توان به طور خاص براي اين روش سود محاسبه كرد. عوامل بسيار زيادي بر اين امر تأثير مي گذارد. در ميان آنها، شايد مهمترين آنها سطح حرفه اي بودن خود عكاس باشد.

ايده شماره 4: انجام مشاوره بازاريابي

شما مي توانيد به عنوان يك مدير تبليغاتي هم در شركت و هم "براي خودتان" كار كنيد. در مورد دوم، تبليغ حساب هاي ديگران معمولاً يك سرويس مورد توجه است. شركت هايي هستند كه در تبليغات تخصص دارند. سازمان هايي كه مديران ارتقاء را در كاركنان خود ندارند به آنها مراجعه مي كنند. در عرض چند ماه مي توانيد به اين حرفه مسلط شويد.

براي اينكه كسب و كار شما موفق باشد و كسب و كار شما رونق بگيرد، بايد تعدادي از قوانين را دنبال كنيد:

  • با نكات رايگان شروع كنيد. اين يك راه عالي براي جذب مشتريان جديد و بهبود مهارت هاي شما در عمل است. ابتدا بايد براي شهرت خود تلاش كنيد و سپس براي شما كار خواهد كرد.
  • از پلتفرم هاي ويژه براي تجزيه و تحليل محبوبيت حساب خود و نمايش آمار استفاده كنيد كه به شما كمك مي كند استراتژي تبليغات خود را به درستي تنظيم كنيد.
  • فراموش نكنيد كه بهترين كار خود را به مشتريان بالقوه نشان دهيد. براي اين كار بايد يك نمونه كار حرفه اي ايجاد كنيد.
  • به طور منظم درگير شويد و مخاطبان خود را افزايش دهيد.
  • فرآيند تبليغات را با استفاده از ابزارهاي تبليغاتي ويژه بهينه كنيد.
  • به طور مداوم مهارت هاي خود را بهبود بخشيد.

ايده شماره 5: فروش اكانت اينستاگرام

در اينستاگرام مي توانيد اكانت هاي صفر و تبليغاتي را بفروشيد. دومي البته تقاضاي زيادي دارد و چندين برابر گرانتر است. هر چه تعداد مشتركين، پست ها، نظرات و لايك هاي بيشتري داشته باشيد، پول بيشتري مي توانيد براي معامله دريافت كنيد.

چرا مردم به چنين صفحاتي نياز دارند؟ حساب هاي تبليغاتي براي فروش ترافيك استفاده مي شود. به عنوان مثال، شما فعالانه صفحه شخصي خود را تبليغ كرديد و مخاطبان زن زيادي را جمع آوري كرديد. اين حساب را مي‌توان توسط هر وب‌مستري كه با تبليغ‌كنندگاني كه محصولات زنانه ارائه مي‌دهند كار مي‌كند، خريداري كرد. همچنين ممكن است براي مصرف كننده معمولي كه به عنوان مثال مي خواهد فروشگاه لوازم آرايش آنلاين خود را راه اندازي كند و نياز به يك حساب تجاري با مخاطبان دارد، جالب باشد.

حساب هاي صفر براي مقاصد ديگر استفاده مي شود. آنها را مي توان در بسته بندي با قيمت مناسب فروخت. از اين صفحات براي كلاهبرداري از لايك ها، نظرات و اشتراك هاي حساب هاي تبليغاتي استفاده مي شود. مالكان برنامه هاي خاصي را نصب مي كنند كه به شما امكان مي دهد تمام ربات ها را در "يك پنجره" مديريت كنيد.

 

اشتباهات معمولي كسب و كار در اينستاگرام و نحوه جلوگيري از آنها

همه نمي توانند شروعي تيز داشته باشند. بسياري آموزش ها و دوره ها را ارائه مي دهند، اما به دلايلي افراد در آنها ثبت نام نمي كنند. سه اشتباه اصلي وجود دارد كه بايد از آنها اجتناب كرد:

  • در انجام تبليغات كوتاهي نكنيد.
  • عدم تفاهم بين شما و مخاطبان هدف. اگر دانش زيادي داريد، اما مطلقاً نمي دانيد چگونه توضيح دهيد، دوره هاي شما خسته كننده است و بيشتر شبيه سخنراني هاي يك استاد قديمي در مؤسسه است كه به طور دوره اي با مخاطبان به خواب مي رود، پس بايد تاكتيك ها را تغيير دهيد.
  • محصول شما قديمي است. دوره هاي شما به سادگي براي كسي جالب نيست. شايد تخصص شما مربوط به گذشته باشد يا حرفه جديدي به وجود آمده است كه جايگزين حرفه شما شده است.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11186606

https://independent.academia.edu/MelbaLuna410

http://edu.fudanedu.uk/user/orlapotts1/

http://fudanedu.uk/user/orlapotts1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/orlapotts1/

http://ict-edu.uk/user/orlapotts1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=777d524a-e23d-4556-b924-c442877370bf

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=https://mrfallower.ir

http://entrance-exam.net/forum/members/orlapotts1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:OrlaPotts1

https://www.pubpub.org/user/orla-potts

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:OrlaPotts1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://mrfallower.ir

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/5/4  ساعت: ۱۹ توسط:sobhanehbaeshgh :

كولر گازي گري

فروشگاه سرمارسان

كولر گازي گري

معرفي محصول كولر گازي گري  – بيشتر بخوانيد 

  كولر گازي گري يا به انگليسي GREE  يكي از برند هاي چيني مي باشد  كه با كمپرسور گري كه در زمينه توليد كولر گازي، اسپليت و سيستم هاي تهويه مطبوع فعاليت مي كند وارد بازار شده استكولر گازي گري  مدل s4matic از كيفيت ساخت و طراحي بي نظيري  برخوردار است و تنوع بالايي داردكولر گازي هاي گري در ظرفيت و مدل هاي مختلفي توليد مي شود. براي مثال مي توان به كولر گازي ۱۲۰۰۰ S4matic / Gmatic / Q2matic  كولر گازي ۱۸۰۰۰ S4matic / Gmatic / Q2matic، ك ولر گازي ۲۴۰۰۰ S4matic / Gmatic / Q2matic ,  كولر گازي ۳۰۰۰۰ S4matic / Gmatic / Q2matic اشاره نمود .

كولر گازي گري مدل s4matic يكي از توليد كنندگان مورد اعتماد در زمينه ساخت انواع كولرگازي و به دليل كيفيت ساخت بالا و امكانتي همچون اكولايزر و فيلتر ويتامين ٍ و رطوبت و گرد و غبار گير مي باشد كه هر امكاناتي كه براي رفاه و لذت بردن از يك هوا و دما مطلوب داريد را براي شما به ارمغان مي آورد . كولر گازي اسپليت گري با چندين پنل  و كمپرسور كه براي شرايط اب و هوايي مختلف است وراد بازار جهاني شد . كولر گازي گري مدل s4matic  داراي چراغ نشانگر ريموت كنترل كه به صورت مخفي روي پنل قرار گرفته است  و حالت خواب (SLEEP) و پرتاب باد چهار جهته كه يكي پركاربرد ترين گزينه هاي  كولر خوب مي باشد چرخش جريان هوا گرفته تا تايمر و دكمه تنظيمات همگي بر اساس درخواست و نياز كاربران مي باشد كه با فعال كردن هر كدام از اين گزينه ها، چراغ مخصوص آن روشن مي شود. كولر گازي ايوولي مناسب براي آب و هواي گرم و شرجيو يا حاره مي باشد  ، با توجه به سرد و گرم بودن كولر گازي مي توان از آن در زمستان و فصل هاي سرد سال به عنوان يك بخاري ايده آل و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار داد به علاوه با حالت سرمايشي و پرتاب هوا در جهات مختلف، مناسب ترين گزينه براي گرماي تابستان است.

فروشگاه سرمارسان تضمين بهترين كيفيت با بهترين خدمات براي حال رفاه صرف كنندگان عزيز ميكند .

s1_jzq.jpg

كولر گاي گري

براي بزرگ نمايي روي عكس كليك كنيد 

كولر گازي گري. گاز R410 مصرف انرژي پايين تري دارد كه در ادمه به توضيح كامل آن مي پردازيم  و البته كولر گازي هايي كه از اين گاز استفاده مي كنند كمي گران قيمت تر هستند. كولر گازي گري مدل s4matic كه جزو رده ي كم مصرف انرژي محسوب ميشود در گريد A قرار ميگرد ،  كولر گازي گري مدل s4maticبا توانمندي بالا و كيفيت سخت مطلوب جز بهترني دسته هاي كولر گازي از قبيل مصرف انرژي پايين ، توان بالا ، كيفيت ساخت مطلوب كه باعث ارائه خدمات بهتري به مصرف كنندگان مي شود . فروشگاه سرمارسان كيفيت و بهترين قيمت ها را براي مشتريان عزيز در نظر گرفته استبيشتر بخوانيد 

گارانتي كولر گازي گري

كولرهاي گازي گري  داراي ۵ سال ضمانت تعويض كمپرسور بي قيد و شرط  و ۱۸ ماه ضمانت ساير قطعات توسط شركت پيشگام سرويس  مي باشند. نصب رايگان بوده و گارانتي كولر گازي و اسپليت گري فقط توسط خدمات مجاز پيشگام سرويس  انجام مي پذيرد. بديهي است تعيين دقيق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا˝ توسط سرويس كاران مجاز  پيشگام سرويس  تعيين مي گردد. شركت پيشگام ستاره آردين   با نام تجاري (پيشگام سرويس )  كي معتبرترين شركت هاي گارانتي در لوازم خانگي و كولر گازي مي باشد . شماره ثبت ۴۸۴۶۸۱

چه فرقي بين گاز R410 با گاز R22 مي كند ؟
 

در واقع تفاوت گاز R22 با گاز R410 در جذب و ازاد كردن گرما است به اين صورت كه جذب و ازاد كردن گرما در گاز R22 نسبت به R410 يا پيورون (PURON) كمتر است و بازده كمتري نسبت به ان دارد. گاز موجود در كولرهاي اينورتر معمولا R410 مي‌باشد. گاز R22 (دي كلروفلورمتان) كه با نام گاز فرئون نيز شناخته مي‌شود بعد از آنكه جايگزين گاز R12 شد همواره به عنوان گاز مبرد سيستم‌هاي سرمايشي استفاده مي‌شود. اين گاز عضوي از خانواده بزرگ هيدروفلوئوروكربن‌ها است كه هيچ رنگ و بويي ندارد د. هرچند كه به دليل اثرات تخريبي كه بر محيط زيست و لايه اوزون دارد امروزه كمتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد از سال ۲۰۱۲ در كشورهاي توسعه يافته استفاده از آن ممنوع شده است اما همچنان به عنوان يكي از گازهاي محبوب براي سيستم‌هاي سرمايشي شناخته مي‌شود. اين گاز به علت ويژگي‌هاي شيميايي خاصي كه دارد هم در سيستم‌هاي برودتي بالاي صفر و هم زير صفر مناسب است. گاز R22 در ميان تمام گازهاي مبرد به عنوان سرمازاترين گاز شناخته مي‌شود به همين دليل است علي‌رغم داشتن اثرات تخريبي بر محيط زيست همچنان محبوبيت بالايي دارد. دومين تفاوت گاز R22 با گاز R410 اين است كه گاز R410a داراي نقطه‌ جوش منفي ۵۱٫۴- درجه است كه در مقايسه با گاز R22 كه داراي نقطه‌ جوش منفي ۴۰٫۸ درجه است و بازده بسيار بالاتري داشته و سازگار با ODP نيز مي‌باشد كه داراي ظرفيت سرما سازي بسيار خوبي بوده و براي مبدل‌‌هاي حرارتي كوچك مانند كولر گازي بسيار عالي استمزيت هاي گاز R410 نسبت به گاز R22

  • R410 در جذب و ازاد شدن گرما بهتر از مبرد R22 عمل مي‌كند.
  • كمپرسور R410 خنك تر از R22 كار مي كند؛ همچنين ريسك خراب شدن ان به دليل Over Heat كاهش مي يابد.
  • نسبت حلاليت R410 در روغن سنتيتك بيشتر از حلاليت R22 در روغن ماينرال است. به همين دليل سيستم R410a داراي خوردگي و سايش كمتر از سيستم R22 است.
  • R410 مقدار شارژ كمتري نسبت به R22 دارد.
  • R410 آنتالپي بالاتر و نقطه جوش پايين تري نسبت به R22 دارد.
  • استفاده R410 در دستگاه‌هاي تهويه مطبوع باعث عمر بيشتر قطعات، سرماي بيشتر و ماندگاري بالاتر مي شود.
  • كمپرسوري كه از مبرد R410 استفاده مي‌كند فشار بيشتري نسبت به كمپرسور هاي حاوي گاز R22 به سيستم و لوله‌ها انتقال مي‌دهد و باعث بهبود سرمادهي مي‌شود .

 

https://www.pinterest.com/pin/1058205243665077464/
https://spark.adobe.com/page/h9hLqyntlBUlM/
https://sites.google.com/view/sarmaresan/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/11/26/%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%88%d9%88%d9%84%db%8c/
https://ruthball2.tumblr.com/
https://myspace.com/ruthball2
https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1464209480455835648
https://disqus.com/by/ruthball2/about/
https://www.goodreads.com/user/show/143351129-ruth-ball

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/9/18  ساعت: ۲۱ توسط:sobhanehbaeshgh :

نحوه برخورد با لوازم خانگي هنگام فروش خانه

نحوه برخورد با لوازم خانگي هنگام فروش خانه

وقتي خانه‌تان را مي‌فروشيد، مسلم است كه پرتره‌هاي خانوادگي، تزئينات و اثاثيه را در كاميون متحرك قرار مي‌دهيد، اما در مورد وسايلتان چطور؟ آيا بايد يخچال و فر را با خود به خانه جديد ببريد؟ ماشين لباسشويي  كالا پايا و خشك كن چطور؟

https://kalapaya.com/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

از نظر فني، فروشندگان مي توانند با هر چيزي كه به طور دائم به ملك متصل نيست، از خانه خارج شوند. اما مراقب باشيد، حذف برخي از لوازم خانگي در فروش خانه مي‌تواند خريداران بالقوه را از كار بياندازد و در هنگام جابه‌جايي يك لايه دشواري اضافه كند.

 

هنگام بررسي اينكه آيا لوازم خود را برداريد يا بگذاريد، بايد در نظر بگيريد كه چه چيزي براي بازار شما "هنجار" در نظر گرفته مي شود و همچنين اينكه چگونه لوازم شما ممكن است بر بازارپذيري خانه شما تأثير بگذارد. براي كمك به شما در تصميم گيري، نقش لوازم خانگي در فروش خانه را بر اساس شرايط بازار، قيمت و وضعيت ملك بررسي مي كنيم. ما همچنين نحوه انتقال وسايل برقي خود را با خيال راحت به خانه بعدي خود پس از بسته شدن فروش پوشش خواهيم داد.

 منبع : فروشگاه كالا پايا    https://kalapaya.com/


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/9/7  ساعت: ۱۲ توسط:sobhanehbaeshgh :

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

انواع خدمات فروشگاه اينترنتي

 

خدماتي كه در فروشگاه هاي اينترنتي به مشتري عرضه مي شود مي تواند فيزيكي باشد كه شامل موبايل، كتاب، لوازم برقي و … است و يا اين خدمات مي تواند مجازي باشد كه شامل نرم افزار، موسيقي، فيلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اينترنتي از مزاياي آن است كه هم براي فروشنده و هم براي مشتري سودمند خواهد بود. در دنياي امروزي اكثر كارها به شيوه اينترنتي صورت مي گيرد از اين رو بسياري از كسب و كارها براي افزايش درآمدهاي خود به اين روش روي آورده اند.

 

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه آنلاين يا فروشگاه اينترنتي چيست ؟ همان فروشگاه است با اين ... 

طراحي مناسب وب سايت جهت فروشگاه اينترنتي از نكات كليدي است كه بايد به آن توجه داشت زيرا هر چه طراحي مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بيشتري داشته باشد مشتري هاي وفادارتري خواهيد داشت كه به راحتي به كالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسي دارند. گروه طراحي سايت اينتن طراحي سايت را با تيم مهندسي حرفه اي خود با قيمتي مناسب براي تان انجام خواهد داد. يك فروشگاه اينترنتي معتبر بايد نماد اعتماد الكترونيكي داشته باشد. اين نماد در واقع يك گواهينامه ديجيتال است كه وزارت صنعت و معدن جمهوري اسلامي آن را صادر مي كند. امكان پرداخت در محل از ديگر نشانه هاي يك وب سايت فروشگاهي معتبر است زيرا نشان مي دهد كه مدارك صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنين يك فروشگاه اينترنتي بايد روش هاي تماس براي خود در نظر بگيرد تا مشتري قادر به برقراري ارتباط باشد. ارائه تصويرهاي مناسب و توضيحاتي كه كامل باشد در جذب مشتري موفق تر عمل مي كند. در صورتي كه بتوان به سوالات مشتري پاسخ داد مي توان درصد خريد را افزايش داد و فروش بهتري داشت.

 

روش هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

 

براي خريد از اين فروشگاه از دو روش مي توانيد استفاده كنيد. روش اول پرداخت در محل است يعني زماني كه مشتري كالا را تحويل مي گيرد هزينه را پرداخت مي كند و بدين ترتيب احتمال كلاهبرداري نيز كم مي شود. پرداخت آنلاين روش ديگري است كه در اين مورد بايد براي دريافت كالا در ابتدا فاكتور خود را پرداخت كنيد تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاين به آدرس پستي تان ارسال شود. معمولا سايت هاي معتبر هر دو روش خريد را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا خود در اين مورد تصميم گيري كنند.

مزاياي فروشگاه هاي آنلاين  اينترنتي

 

فروشگاه هاي اينترنتي براي خريدار و مشتري مزايايي دارند كه شرح خواهيم داد. در رابطه با خريدار مي توان گفت كه اين گونه لازم به مراجعه حضوري به فروشگاه نخواهد بود و بدون نياز به حمل كالاي مورد نظر، آن را درب منزل تحويل مي گيرند. با اين روش به توضيحات جامعي از كالاي مورد نظر در هر ساعتي از شبانه روز دسترسي خواهيد داشت و سفارش خود را تنها در چند دقيقه مي توانيد ثبت كنيد. اين گونه قادر به مقايسه كالاي مورد نظرتان در فروشگاه هاي انلاين  اينترنتي بسياري خواهيد بود تا بهترين را انتخاب كنيد. كاهش ترافيك، كاهش آلودگي هوا، كاهش آلودگي صوتي و … از جمله مزاياي خريد اينترنتي مي باشد. در رابطه با فروشنده نيز محصولات و خدمات آن ها بدون محدوديت هاي زماني و مكاني به فروش مي رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاين ديدن خواهند كرد و به حضور فيزيكي مشتري نيازي نخواهد بود. با اين روش مشتري از هر نقطه اي قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزينه ها نيز در مقايسه با راه اندازي فروشگاه فيزيكي كمتر خواهد بود. براي قدرت دادن به كسب و كار خود از تغييرات و تحولات جامعه نمي توانيد دوري كنيد و با فروش آنلاين جايگاه بهتري در كسب و كار خود پيدا خواهيد كرد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/27  ساعت: ۱۰ توسط:sobhanehbaeshgh :

سايت فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي

از علم خود كسب درآمد كنيد

احتمالا شما هم در كامپيوترتان يك سري فايل هاي ارزشمند مثل كتاب الكترونيكي، جزوات درسي، تحقيقات دانشگاهي، نمونه سوال، قالب سايت، ويدئو و حتي موسيقي هاي خاص و … داشته باشيد كه براي خيلي ها جذاب يا مورد نياز باشد. يا به طور مثال پروژه درسي كه در دانشگاه شديدا به آنها نياز داشتيد و آن را توليد كرديد الان براي شما بلااستفاده شده ولي ممكن است براي هزاران دانشجويي كه هم اكنون ترم اول هستند مورد نياز باشد و براحتي حاضر باشند براي تهيه آن به شما پول بپردازند.

روش هاي فروش

سايت  فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي داراي مجوز نماد اعتماد الكترونيكي و نماد ساماندهي رسانه هاي ديجيتال (لوگوي طلايي) با هدف كمك به ارتقا سطح علمي كشور و همچنين ايجاد محلي براي كسب درآمد براي محققين و پژوهشگران كشور راه اندازي شده است

 بدين صورت كه دانشجويان و يا پژوهشگران مي توانند با عضويت در سايت نتايج تجربيات ، تحقيقات و پژوهشهاي خود را در اختيار ديگران قرار دهند و همچنين ديگر دانشجويان و علاقمندان مي توانند با پرداخت هزينه از تجربه اي عزيزان استفاده نمايند.

در اين سايت هيچگونه پروژه اي براساس تعريف مشتري انجام نمي پذيرد و تمام پروژه ها، كتاب ها، ترجمه ها و ديگر مطالب آموزشي پروژه هايي هستند كه از قبل انجام گرفته اند و در اختيار عموم با قيمتي ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزيزان دعوت مي شود در صورتي كه پروژه و يا مطلب آموزشي دارند كه مي دانند براي ديگران ممكن است مفيد باشند با عضويت در سايت آن را در اختيار ديگران قرار دهند.

فايلهاي قابل فروش:

1-كتابهاي الكترونيك

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبايل و كامپيوتر

4-قالب و ماژول

5-اسكريپت

6-فايل و كتابهاي صوتي

7-پروژه هاي آماده

8-طرح هاي لايه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسي

و . . .

بازاريابي براي فروش

در صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود در سامانه بازاريابي فروش ثبت نام و نسبت به ايجاد كد بازاريابي فروش اقدام نماييد تا بتوانيد با استفاده از سيستم همكاري در فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر كاربران كسب درآمد نماييد. همچنين در صورتي كه داراي كانال تلگرامي ، صفحه اينستاگرام ، وبلاگ و يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قرار دادن كدهاي بازاريابي خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، به درآمد بالايي برسيد. حداقل مبلغ پورسانت براي فايل هاي موجود در سيستم پنج درصد ميباشد.

http://enproject.ir

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/1/9  ساعت: ۱۲ توسط:sobhanehbaeshgh :

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين را داريد شايد تاريخچه خريد آنلاين و فروشگاه هاي آنلاين براي شما جالب باشد و از تجربيات آنها كمك بگيريد.

jjb4_t4.jpg

انتشار در javanonline.ir

خريد آنلاين نوعي تجارت الكترونيك مي باشد كه به مصرف كنندگان اين امكان را مي دهد تا با استفاده از يك مرورگر از طريق موبايل و يا كامپيوتر خود بتوانند كالا يا خدمات موردنياز خود را پيدا كرده و به طور مستقيم از طريق اينترنت از يك فروشگاه اينترنتي كالا و يا خدمات مورد نظر خود را خريداري كنند. در اينجا مشتري مي‌ تواند تنها با يك سرچ ساده كالاي مورد نظر خود را با قيمت بسيار مناسب تر در سايت‌هاي گوناگون پيدا كند رقابتي بسيار تنگاتنگ كه به لطف اينترنت به وجود مي‌آيد، چراكه در اينجا مشتري مي‌تواند تنها با يك سرچ تعداد زيادي فروشگاه آنلاين را پيدا كند كه محصول و يا خدمات مورد نياز او را ارائه مي‌كنند و به اين صورت خريدار مي‌تواند با صرف كمترين زمان كالاي خود را پيدا كرده قيمت و برندهاي مختلف را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت بتواند بدون محدوديت مكاني و زماني فروشگاه اينترنتي را انتخاب كند كه مي‌تواند بهترين خدمات و قيمت را در اختيار او قرار دهد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كند تا خريدار بتوانيد محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتي بررسي كند يك فروشگاه اينترنتي براي اين كار از تصاوير، فيلم جدول مشخصات فني و توضيحات مربوط به محصول استفاده مي كند و حتي خريداران مي‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و يا خدمت مورد نظر درج كنند تا مشتريان ديگر بتوانند از آن استفاده كنند علاوه بر تمام اين موارد مشتري مي‌تواند كالاهاي مورد نظر خود را در كنار يكديگر قرار داده و آنها را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت مشتري بتواند انتخاب بهتري داشته باشد اين موارد تنها قسمت كوچكي از مزاياي خريد اينترنتي بشمار مي‌آيد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند خريدار را قادر كند تا با استفاده از فيلترهايي كه در اختيار او قرار مي دهد به راحتي بتواند با استفاده از ويژگي‌هاي مورد نظر خود مدل، مارك يا موارد خاص ديگر به او براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود كمك كند در آخر نيز مشتريان آنلاين مي‌توانند براي تكميل معامله و پرداخت مبلغ كالا و يا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانكي استفاده كنند و يا حتي مي‌توانند مبلغ آن را بعد از دريافت محصول با اطمينان بيشتر درب منزل پرداخت كنند چراكه امروزه بسياري از سايت‌ها براي راحت كردن فرايند خريد و اطمينان بيشتر مشتري براي ارسال كالاهاي فيزيكي مانند كتاب، لباس يا لوازم خانگي و هر آنچه كه مي‌تواند به ذهن شما برسد از سرويس‌هاي مختلفي مانند ارسال رايگان، پرداخت درب منزل و حتي بازگشت كالا تا يك هفته را براي رقابت با يكديگر و جلب رضايت بيشتر مشتري ارائه مي‌كنند، اما زمان خريد محصولات ديجيتالي مانند فايل‌هاي صوتي، تصويري و يا نرم افزار از يك فروشگاه اينترنتي معمولاً فايل خريداري شده از طريق اينترنت براي مشتري ارسال مي‌شود. اگر در اينجا بخواهيم بزرگترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران و جهان نام ببريم مي‌توانيم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و يا از 20Bekhar نام ببريم كه يك فروشگاه تخصصي در زمينه فروش لوازم خانگي مي باشد.

اما اين دسته از سايت‌ها كه محصول و يا خدمات مختلفي را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند با واژهاي مختلفي شناخته مي‌شوند كه مي‌توانيم به خرده فروشي الكترونيكي، فروشگاه اينترنتي، فروشگاه الكترونيكي، فروشگاه آنلاين و يا فروشگاه مجازي اشاره كنيم. اين فروشگاه ها به دليل اينكه امروزه موبايل هاي هوشمند در دست همه مي‌باشند و بيشترين استفاده را در طول روز براي افراد دارد و بيشتر وقت خود را با گوشي موبايل در اينترنت مي‌گذرانند وب سايت‌هاي خود را به‌ گونه‌اي طراحي كرده اند كه مشتريان به راحتي بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن هاي هوشمند خود به راحتي بررسي كنند و حتي بسياري از اين فروشگاه ها داراي اپليكيشن هايي مي‌باشند كه بر روي تلفن همراه و تبلت نصب مي‌شود تا مشتريان بتوانند راحت تر از آنها استفاده كنند و هميشه كنار شما باشند.

تاريخچه خريد آنلاين از كجا شروع شد

اگر در اينجا بخواهيم ‌به اولين شركتي اشاره كنيم كه بستر تجارت آنلاين را فراهم كرد مي‌توانيم به IBM (OLTP)  اشاره كنيم كه در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاين را گسترش داد و توانست امكان پردازش معاملات مالي را در لحظه فراهم كند، بعد از ايجاد اين بستر توسط IBM براي اولين بار توسط يك شركت هواپيمايي در آمريكا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت اين شركت از اين بستر براي رزرواسيون بليط هواپيما به صورت انلاين استفاده مي كرد، به اين صورت كه كامپيوترهاي واقع در آژانس هاي مسافرتي به يكServer  در IBM متصل مي شدند كه مي توانستند به يك Database همزمان دسترسي داشته باشند تا همه آژانس هاي مسافرتي بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسي داشته باشند و كار رزرو كردن بليط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اينترنتي در ابتدا فقط به عنوان يك ابزاري تبليغاتي و يك ويترين براي شركت ها عمل مي كرد كه شركت هاي بزرگ از آن براي معرفي محصولات خود استفاده مي كردند تا بتوانند اطلاعات كامل مربوط به محصول خود را معرفي و ارائه كنند اما با همه گير شدن بيشتر اينترنت و راه پيدا كردن كامپيوترها به خانه ها به سرعت مديران شركت هاي تجاري و توليد كنندگان دريافتند كه مي‌توانند از اين ابزار ساده براي فروش محصولات و خدمات خود استفاده كنند و محصولات خود را به تمام دنيا معرقي و به فروش برسانند بدون آنكه محدوديت فيزيكي و زماني داشته باشند، چراكه تجربه يك خريد آنلاين مي‌تواند مزاياي بسياري هم براي فروشنده و هم خريدار ايجاد كند از طرفي فروشنده هيچ محدوديتي در زمان، مكان و تنوع اجناس خود ندارد و مي‌تواند هزينه هاي آن را تا حد چشم گيري كاهش دهد و اين يعني قيمت تمام شده كمتر و قدرت بيشتر براي رقابت؛ از طرف ديگر خريدار نيز بدون محدوديت زماني و مكاني مي‌تواند در كوتاه ترين زمان محصول خود را پيدا كرده و آن را با هزينه اي بسيار كمتر تهيه كند همين چند عامل باعث شد فروشگاه اينترنتي و تجارت آنلاين با سرعتي باورنكردني رشد كنند تا جايي كه امروزه محصول و يا خدماتي نيست كه در اينترنت نتوانيد آن را يافت كنيد.

رشد فروشگاه هاي آنلاين از كجا شروع شد

اولين سرور و مرورگر وب جهاني توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 براي استفاده تجاري شروع به طراحي كرد و در سال 1991 شروع به كار كرد و پس از آن در سال 1994 بانكداري آنلاين كار خود را آغاز كرد و سپس اولين فروشگاه اينترنتي پيتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقيقت اولين فروش اينترنتي انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سايت فعاليت خود را در سال 1995 آغاز كرد و پشت آن eBay نيز در سال 1995 پا به دنياي تجارت الكترونيك گذاشتند و از اينجا به بعد بود كه فروشگاه هاي اينترنتي با سرعت باور نكردني يكي پس از ديگري پا به دنياي تجارت آنلاين گذاشتند تا جايي كه امروزه شركت هاي كوچك و حتي خرده فروشان نيز سعي كردند از اين بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازي فروشگاه اينترنتي محصول و خدمات خود را ارائه كنند و سهم خود را از اين بازار پيدا كنند اما به شما پيشنهاد مي كنيم آن را دست كم نگيريد و قبل از راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي و فروشگاه اينترنتي خود با مشكلات و سختي هاي آن آشنا شويد چون اگر آشنايي درستي با آن نداشته باشد و نتوانيد در آن رقابت كنيد مي‌تواند به سرعت تمام سرمايه و كسب و كار شمارا در خود هضم كند و چيزي از آن باقي نگذارد.

رفتار خريدار يا مشتري در يك فروشگاه اينترنتي

هنگامي كه شخصي تصميم به خريد آنلاين مي گيرد به احتمال زياد از طريق تلفن همراه، رايانه، تبلت و يا ساير دستگاه هاي ديجيتال براي متصل شدن به اينترنت و جمع آوري اطلاعات استفاده  مي كند؛ اما محيط ديجيتال مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد چراكه توجه داشته باشد مشتري در زمان خريد آنلاين نمي ‌تواند شما و كسب و كارتان را ببيند و به همين دليل خطر بيشتري را نسبت به افرادي حس مي كند كه در يك فروشگاه فيزيكي خريد مي‌كنند، سه عامل اصلي وجود دارد كه ممكن است در تصميم گيري افراد در زمان خريد از يك فروشگاه آنلاين تأثير بگذارد اول اينكه مطمئنا مشتري دوست دارد در زمان خريد يك كالاي فيزيكي بتواند آن را از نزديك ببيند و آن را لمس كند و عدم وجود اين موضوع در يك فروشگاه آنلاين باعث مي‌شود مشتري به كيفيت و اصل بودن كلاً ترديد پيدا كند كه محصول واقعي كه قرار است به درست او برسد چقدر با تصاوير و توضيحات داده شده مطابقت مي كند، دوم اينكه مشتري ممكن است بابت اصل بودن كالا و خدمات پس از فروش و حتي گارانتي به شك بيفتد و از اين موضوع ترس داشته باشد كه اگر مشكلي وجود داشته باشد چطور مي‌تواند اين موضوع را پيگيري كند و بايد سراغ چه كسي برود، اما سومين عامل كه مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد پرداخت هزينه در مقابل محصول است كه ممكن است با استفاده از درگاه اينترنتي حساب بانكي خود را به خطر بيندازد و يا شايد هيچ گاه كالاي خود را دريافت نكند و پول خود را از دست بدهد اين عواملي هستند كه مي‌تواند در رفتار خريدار فروشگاه اينترنتي تاثير گذاشته و ترجيح دهد كالاي مورد نظر را از يك فروشگاه فيزيكي با قيمت بالاتر تهيه كند.

از همين رو صاحبان فروشگاه هاي آنلاين بر جنبه اعتماد مشتري تأكيد بسيار زيادي دارند و سعي مي‌كنند با روش هاي مختلف اعتماد بيشتر مشتري را به دست آورند به همين خاطر نيز بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي براي اينكه بتوانند اعتماد مشتري خود را به دست آورند و احساس امنيت بيشتري به مشتريان خود بدهند از سرويس هايي مانند ارسال ريگان، تسويه درب منزل، بازگشت كالا و سرويس هاي ديگري به مشتريان خود ارائه مي‌كنند تا خريدار بتواند با اطمينان خاطر خريد خود را انجام دهد.

تجارت الكترونيك به سرعتي درحال توسعه در تمام دنيا مي باشد كه در كه در سال هاي خيلي نزديك شاهد اين خواهيم بود كه فروشگاه هاي فيزيكي بيشتر تبديل به ويترين و نمايشگاه هايي براي توليد كنندگان و نمايندگي ها مي شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در ديد مشتري قرار دهند.

منبع: ويكي پديا

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/12/1  ساعت: ۰۹ توسط:sobhanehbaeshgh :